Mooie foto's! Die kleine Pluk met zijn grote broer de Fries is echt geweldig! Ik zie mezelf dat samen met Pepito en Taranto nog niet doen, die twee slachten elkaar af...
_l_amanda_l_
Geplaatst: 24-09-13 13:59
Plukje weet ook al niet meer dat hij drie maanden geleden nog hengst was, en de fries is een dame, Femke
Ik hoop dat ik vanavond tijd heb ik heb een berg huiswerk en ik moet nog weg. Ik post afentoe een foto in het topic maar als ik klaar ben post ik albums
Ik ben tot dusver erg blij met de foto's van Taranto die er al op staan, zeker die steigerfoto. De foto op pagina 23 van het hoofd van Rowan (door Nefertari) is echt ontzettend mooi!
Er komen weer hele mooie foto's voorbij! Naomi ik vind de blackfoto erg mooi geworden, wat vind jij er niet goed aan? Lieve foto van Floor en het meisje, echt een leuk moment! Marieke de foto hierboven van Rolinda geeft haar echt precies zo weer als ze is! En jou foto van Sudar los is ook echt gaaf geworden!
Tigress
Geplaatst: 24-09-13 21:04
Weer even een paar updates plaatsen Veel bezig geweest met Taranto
Ah, mooi! Ik had het er blijkbaar moeilijker mee dan het paard... Ik zal voortaan een voorbeeld nemen aan Sju. Die foto's van Sju zitten ook een paar heel mooie bij. Wat is er mis met die blackfoto??