Olina schreef:Je kunt natuurlijk ook gewoon alvast hier lijstje neerzetten en later collage evt Lijkt me een slim plan
Ik kan er ook wel mee lachen Ben benieuwd!Zelf zou ik zo'n collage overigens in powerpoint maken, is het enige waar ik een beetje mee om kan gaan
Nee, nu wil ik die collage wel zien ! Geduld is een schone zaak, en daardoor is het wachten alleen maar leuker
novito schreef:ik zit ook om de 5 minuten te kijken!! je mag wel vast een lijstje neer zetten Haha ik ook! Jammer dat ik over 10 min richting huis vertrek. Kan pas om half 7 dan weer kijken
Ashley5760 schreef:Laten we timo bestoken met pb's Ik denk dat hij dan meer tijd nodig heeft om alle pb's te lezen...Niet zo'n slim idee
wauw leuk gemaakt!!! helaas zit ik er niet bij ik wens de rest van de modelen HEEL veel plezier!!!edit: komt er nou nog een 2e meeting?
novito schreef: wauw leuk gemaakt!!! helaas zit ik er niet bij ik wens de rest van de modelen HEEL veel plezier!!!edit: komt er nou nog een 2e meeting?Dat is wel dwe bedoeling voor de gene die niet zijn uitgekozen Ofja dat was het idee