Yes yes yes! Het is gelukt! 19 tot 26 augustus gaan mijn vriend en ik voor het eerst samen op vakantie. Thanks to mijn geweldige werk, waar ik wél even kon omswitchen. Had namelijk eerst twee weken in september, en nu in augustus
Ik hoop m'n foto's voor donderdag af te hebben. Heb het afgelopen week echt enorm druk gehad, en heb er niet erg veel aan kunnen werken! Sorry hiervoor, maar mijn toelatingen voor school waren ook even erg belangrijk.
Ik heb samen met mams een keuze kunnen maken. Nu moeten we alleen kijken hoe groot de lijst is. De fotografen waarbij ik bestel zal ik proberen vanavond nog te berichten. En anders word het morgen.
Sorry voor de ietwat krappe selectie maar ik heb toch iets teveel foto's die veel van elkaar weg hebben... Dan maak ik liever een wat krappere selectie met de beste beelden dan een ruime selectie met veel 'dubbele' en de wat mindere.. Een goed oefen moment dus voor de volgende keer...
Shiva en Baby komen vanavond/morgen.
saabine
Geplaatst: 04-06-13 16:51
Mooi foto's! Dankjewel wel een omkijkfoto geluk haha
Nee, het is niet makkelijk. Maar soms moet je keuzes maken ..
Ik heb al mijn gewilde fotos doorgegeven, kwestie van betalen en dan is t allemaal weer klaar
Solvy
Geplaatst: 08-06-13 20:53
Zoo ik liep even een beetje achter hahah, maar heel erg druk gehad! Nu alles weer bijgewerkt en opgeslagen, wat een top foto's (en wat een vreselijke gezichten kan ik ook af en toe trekken )
Ik gaat ze uitzoeken en ook z.s.m. een beslissing maken
Lianne, houd er rekening mee dat RDLfoto tot 12 juni de foto's heeft.
Solvy
Geplaatst: 08-06-13 21:06
xDenies schreef:
Lianne, houd er rekening mee dat RDLfoto tot 12 juni de foto's heeft.
Ik had het gelezen inderdaad, en daar zitten ook wat supergave bij, dus dat gaat ik even als 1e uitzoeken, om zeker van te zijn dat ze ze dan nog op de pc heeft