[BESLOTEN] Equine in Focus gaat het strand van Noordwijk op!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:53

Jammer Marianne, ik kijk altijd graag naar jouw foto's.

Ik vind het heel leuk dat Lieke en Yvette nu alsnog meegaan, jullie stijl vind ik prachtig!

Om een algemene reactie te geven op alle fotografen die zich hadden verheugd op bepaalde paarden, ik kan jullie ook heus begrijpen :j Het was zeker niet bedoeld in de aanvallende richting, enkel een lichte frustratie die ik meer tegen kom bij fotomeetings en de stempel bijzondere paarden. Maar dat is voor paardeneigenaar en fotograaf heel verschillend. Dat snap ik :)
Ik kan bij mijn dikbilbeest helaast geen dish in zijn neus timmeren om er een sierlijke arabier van te maken :+

Susan, wat vervelend van je apparatuur. Is het wel gelukt om alles klaar te krijgen?

Snoekiej, gezellig dat je ook meegaat. Wat is je gup al meer opgedroogd, hij is leuk zeg! Het puppy is er echt vanaf.

Lara, gecondoleerd met het verlies van je oma :( :(:)

Alle fotografen, mascottes maar vooral Lara bij voorbaat al bedankt voor al het geregel en organiseren van een dag die vast leuk gaat worden. *\o/*
Wij komen met 3 paarden van dezelfde stal vanaf het strand rijden. Nicky komt met de trailer naar de parkeerplaats.

Het zijn onduidelijke foto's, maar dit is de lusitano:
http://imageshack.us/a/img11/7614/q8f5.jpg
http://imageshack.us/a/img11/7614/q8f5.jpg

Ik heb er zin in :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:58

Mooi beestje Carien :) Mijn nieuwe camera ligt nog in z'n doos bij mijn ouders, dus zondag wordt de eerste fotoreportage :) Ik ben benieuwd! Alleen de geheugenkaarten zijn blijven steken bij de post, die moet ik dus nog even regelen.

Als jullie te paard naar het strand komen, zouden jullie dan wat borstels mee willen nemen zodat zadelafdrukken even netjes gepoetst kunnen worden? :) En niet te hard rijden svp, zou zonde zijn als de paarden al zweten. Dan wordt fotograferen niet echt makkelijk zeg maar ;)

_Carien

Re: [BESLOTEN] Equine in Focus gaat het strand van Noordwijk op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:05

Oh wat leuk Susan je nieuwe camera!

Nee hoor, dat waren we ook zeker niet van plan. Er komt een hele lieve groom mee (wel twee) die ons willen helpen en ook dingen meenemen zoals dekens e.d. Dus borstels zullen zeker niet ontbreken :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:08

Carien87 schreef:
Oh wat leuk Susan je nieuwe camera!

Nee hoor, dat waren we ook zeker niet van plan. Er komt een hele lieve groom mee (wel twee) die ons willen helpen en ook dingen meenemen zoals dekens e.d. Dus borstels zullen zeker niet ontbreken :)

Super :D! Fijn dat jullie er zoveel moeite in steken :)

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:11

Ik heb ook een groom mee, en mijn man al zal die met onze shet staan die ook mee gaat omdat Lotje dan veel rustiger in de trailer staat.
Zorg dat ik er op tijd ben zodat we nog kunnen stappen als ze toch zweet op de trailer en natuurlijk borstels mee.

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:12

Je zult nog genoeg tegenkomen Carien ;)
Maar dan wel volgend jaar pas. Ik denk niet dat er voor mij nog fotomeetings in zit dit jaar.

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:54

Ik kan Via Renee een dagkaartje voor de trein krijgen, dat scheelt mij sowsieso kosten, maar is er iemand die mij van het dichtbijzijnde (of een station op de route) kan oppikken en weer terug brengen daar naar toe? :)

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:01

Zou je met alle plezier willen oppikken Elvi, maar dat is niet handig omdat ik al vroeg naar stal ga.
Misschien kan Renee je ophalen in Leiden?

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:02

Carien87, dat snap ik inderdaad geen probleem!

Hopelijk kan ik een ander slachtoffer vinden die het aandurft ~~}>

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:04

voor mij is leiden wel helemaal om he :P dan ben ik rim een half iir langer onderweg

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:05

Als niet kan dan kan het niet, er is toevallig geen ander station in de buurt?
Maakt me opzich niet heel erg uit naar welk station ik reis zolang het maar niet verschrikkelijk om is :)

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:10

Voorhout of Sassenheim zou ik dan denken.
Als je via Sassem gaat valt toch wel mee Renee?

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:20

Ik heb gezien dat ik geen reserve meer ben :D had het helemaal niet verwacht maar gelukkig ben ik zondag vrij.
Lijkt me dus leuk om erbij te zijn :) heb nog nooit op het strand gefotografeerd

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:25

maar dan zal ze nog een keer extra moeten overstappen op een sprinter gok ik , is ook niet ideaal :P

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:30

Heb even gekeken
En gaan 2 treinen 1 met 1x overstappen in duivendrecht en 1 van 2x overstappen in zwolle en duivendrecht. Voor mij dus geen drama of omweg, maar eerlijk zeggen of je het ziet zitten of niet hoor :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:32

probleem is dat ik met snorscooter ben :') ds het gaat ook niet heel snel. mocht er echt niemand zijn waar je even mee kan reizen dan wil ik het best doen, maar als er anderen zijn, liever dat haha :P

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:37

Oke, dan wachten we eerst even af of er andere vrijwillegers zijn! :)
Mocht niemand kunnen kunnen we altijd overleggen, zou wel heeel tof vinden :# kan ik toch nog heen!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:54

Als je niemand kan regelen kan ik je wel ophalen 'smorgens op Leiden... Weet alleen niet of ik tot t einde kan blijven gezien ik last minute in de avond op een zonsondergang fotomeeting meega met Co.. En die zonder deken in de baggerwei buiten staat... :P maar terug zou je evt een bus kunnen pakken ofzo?

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:57

Ik ga kijken of ik met Plonie mee kan rijden :) dus ik kom helaas ook niet met de auto

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:57

Oh dat zou fijn zijn, indd bus of misschien dat iemand anders me terug kan brengen :j

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:59

lieke123 schreef:
Ik ga kijken of ik met Plonie mee kan rijden :) dus ik kom helaas ook niet met de auto

Is dat zo? hahaha. Waar moet ik je oppikken?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:59

voor terg kan ik je sowieso wel bij een bshalte azetten die naar leiden gaat :P
want bij langerveldeslag zel komt geen bs

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 00:14

Tsjonge, wat heb ik er al zin in zeg!
Ga morgen Denzel's benen nog eventjes scheren, is ie weer helemaal netjes :D En zaterdag gooi ik hem nog even door de wasstraat. Ik denk dat het idd toch losse manen worden, maar ik ga morgen wel even oefenen met vlechten als Denzel het nog niet zat is na het scheren. En voor de los en portretfoto's:
Ik heb zelf een net hoofdstel voor portret, maar los is het denk ik het mooiste zonder iets of niet? Of heeft iemand misschien een (zwart) touwhalster te leen? Dat als er wat gebeurd, hij iig nog iets omheeft :P?

Lieke, heel leuk dat ik jou in real life ga ontmoeten, aangezien we allebei in het Australië topic zitten en diehard NZ en Oz fans zijn!

Ik dacht dat ik via Leiden naar Noordwijk moest, maar voor mij is het snelst om over Nieuw-Vennep/Lisse te gaan. Evt wil ik je na de meeting wel weer op Leiden CS afzetten Elvi_Elisa :)

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 00:28

Jaaaaa Australieeee & New Zealanddd :D

Haha dat je dat nog weet := Heb al super lang niet meer gepost en ben nooit suuuuper actief geweest daar. Kreeg toch alleen maar heimwee :+

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 07:34

Snoekiej schreef:
Tsjonge, wat heb ik er al zin in zeg!
Ga morgen Denzel's benen nog eventjes scheren, is ie weer helemaal netjes :D En zaterdag gooi ik hem nog even door de wasstraat. Ik denk dat het idd toch losse manen worden, maar ik ga morgen wel even oefenen met vlechten als Denzel het nog niet zat is na het scheren. En voor de los en portretfoto's:
Ik heb zelf een net hoofdstel voor portret, maar los is het denk ik het mooiste zonder iets of niet? Of heeft iemand misschien een (zwart) touwhalster te leen? Dat als er wat gebeurd, hij iig nog iets omheeft :P?

Lieke, heel leuk dat ik jou in real life ga ontmoeten, aangezien we allebei in het Australië topic zitten en diehard NZ en Oz fans zijn!

Ik dacht dat ik via Leiden naar Noordwijk moest, maar voor mij is het snelst om over Nieuw-Vennep/Lisse te gaan. Evt wil ik je na de meeting wel weer op Leiden CS afzetten Elvi_Elisa :)

Zonder iets is denk ik het mooiste ja :) Een touwhalster heb ik zelf niet, ik vind het zelf meestal ook niet zo mooi staan want ik kan ze niet netjes wegwerken. Dus mijn voorkeur gaat uit naar los of met hoofdstel :) Anders wordt het wel erg veel werk met wegwerken en zo :)

Ik rij met Ivonka mee dus kom ook niet met de auto :)