Even een vraagje over het schema, is het niet mogelijk om om 10 uur te starten? Want dan zijn we wat eerder klaar. Waarschijnlijk moet ik daarna gewoon werken en dan red ik het niet.
10 uur is voor ons denk ik wel heel vroeg. Wij moeten al 30/45 minuten rijden. Maar daarbij duurt laden niet zo lang. EN als we alles van de dag tevoren klaarzetten. Ik denk dat het wel lukt hier.
jasmijn je maakt me bang hoe lang zal ik met de auto dan moeten rijden
JasmijnJoy
Geplaatst: 10-06-13 07:30
ja weet ik niet Wij op google maps een halfuur.3 kwartier. Maar ik verzeker je dat we de weg kwijt raken! Maar ij kan later aanrijden, je hebt geen knollen mee
Als jullie om 10 uur beginnen, neem ik aan dat de middaggroep ook een uur eerder is? Dus om 13.00 uur? Ik denk niet dat ik dat ga redden namelijk. Ik moet helaas werken tot 12 uur, omdat ik geen vrij meer kon krijgen... Dan ben ik rond half 1 op stal. Gelukkig is mijn pony geen echte viezerik, maar je weet nooit! Volgens googlemaps is het minstens een half uur rijden voor ons.
Silence
Ik weet niet of ik het nog had doorgegeven maar ik heb 10 prikpaaltjes. Eventueel 12. Moet ze alleen wel weer mee terug nemen na de ochtendgroep omdat ik 's middags niet in de gelegenheid ben om ze op te halen