Oeeee nog maar paar daagjes girls haha. En ik zie dat het weer ook meevalt zoals het er nu voor staat!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sologirl schreef:Dames!
Als jullie mij allemaal toevoegen op Facebook, dan maak ik een prive groep aan! Dan kunnen we daar alle foto's opzetten. Ik persoonlijk, weet niet of andere dat ook vinden, vind het namelijk minder fijn als alle foto's open en bloot voorbij komen op wat voor een forum dan ook. (Bokt bijvoorbeeld kan je niet afschermen enzo). Dan kan elk model zelf bepalen of ze op bokt foto's post. Weet niet wat jullie ervan vinden?
NatassJa schreef:Zelf bewerken met tfcd? En dan mét logo van de fotograaf?
Stel dat die persoon niet kan bewerken, het ziet er niet uit en jouw logo staat erop... Niet echt goede reclame dan als die het internet over gaan..![]()
Bij mij is het inderdaad dat je ongeveer 5 tot 10 foto's op webformaat met logo krijgt. Die kun je gewoon gebruiken voor FB, Bokt etc.
Eventuele nabestellingen gaan via PB of via m'n website
NatassJa schreef:Zelf bewerken met tfcd? En dan mét logo van de fotograaf?
Stel dat die persoon niet kan bewerken, het ziet er niet uit en jouw logo staat erop... Niet echt goede reclame dan als die het internet over gaan..![]()
Bij mij is het inderdaad dat je ongeveer 5 tot 10 foto's op webformaat met logo krijgt. Die kun je gewoon gebruiken voor FB, Bokt etc.
Eventuele nabestellingen gaan via PB of via m'n website