Daar is volgens mij niet voor gestemd, die zou sowieso al meegaan dacht ik.
finnens
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 17:50
Monster_tos schreef:
Finn (fell pony) - Seven Sunny boy (shetlander) - Monster_tos
Daar is inderdaad niet voor gestemd, die zou sowiezo mee gaan. Maar omdat Finn nu voor een paar andere fotomeetings is uitgekozen en Sunny niet, leek het mij leuker als ik Sunny nu mee kan nemen. Maar ik laat de fotografen beslissen, vindt het anders ook niet helemaal eerlijk
Ik hoor net van iemand dat er op 9 Juni een groot dorpsfeest is bij Havelterberg en dat daar dan dus erg veel mensen zijn, dus gaan we naar de Genieuput. Daar heb heb je namenlijk geen last van het feest, bij Havelterberg wel. Als je door het Darp gaat dan ga je wel door het feest heen, dus je kunt beter van de andere kant komen. Maar daar maak ik nog een kaartje van
Ik moet dus ook nog de boswachter bellen of we ook bij de Genieput kunnen komen en losgooien, ik heb namenlijk gevraagd over Havelterberg.
Ik heb er ook zin in, en hele leuke modellen idd Je mag trouwens nog even kiezen of je Finn of Sunny liever wilt, ik doe degene die het vaakst gekozen wordt door de fotografen
JoycexEnya
Geplaatst: 17-04-13 11:44
Ik weet wel waar havelterberg is daar staat Enya mijn andere fjord. Bij de genieput mag je gewoon rijden dus ook foto's maken.Voor het losgooien weet ik niet, ik zwem altijd in de genieput.
Ja je mag er sowiezo rijden, rijden erg vaak paarden. Maar ik ga toch nog even bellen, voor de losgooi foto's en of we ook op de heide (losgooi) foto's kunnen maken. Dan hebben we een beetje afwisseling