Jessietje ik had je laatst pb gestuurd en bericht in topic maar heb niks meer gehoord. Of ik vanaf breda met me jee kan rijden
Birmaantje
Geplaatst: 18-05-13 19:01
Vraagje voor de fotografen: hoofdstel met bling bling frontriem of voorbrenghoofdstel (zie mijn profiel)
Jessietje
Geplaatst: 18-05-13 19:02
@Daniella: normaal had ik gereageerd dat ik over Turnhout-Tilburg rij.
Zal nog eens checken met maps maar dacht dat Breda omweg was:) ik check even
Twaalf
Geplaatst: 18-05-13 19:03
Wat balen Myra, beterschap met je rug
Als het jou reiskosten scheelt, Jessietje, en er is sowieso een fotograaf afgevallen.. dan denk ik waarom niet?
Hier is de pony gewassen! Heel gedoe met warm water krijgen via waterkoker Ze was vandaag wel heel erg druk, kan komen door alle (onverwachte) veranderingen afgelopen week. Maar ik hoop dat ze morgen een stuk rustiger is
Als je op de schoorstraat rijd moet je helemaal door blijven rijden tot je bij parkeerplaats links en restaurant rechts komt. Straat is kilometers lang. Je komt eerst door het dorp en dan rij je weer het dorp uit en kom je uiteindelijk op de locatie uit.
Thanxs, ik twijfelde een beetje omdat Manchester zo'n groot hoofd heeft!
Vind je? Valt wel mee zo van de foto hoor
Mooi paard Valeryshogun!!
Ooh ik heb er echt super zin in Maar moet nog een outfit voor mezelf bij elkaar zoeken! Ik heb een medium oil westernhalster met zilver en een beige touwhalster met groene pauwenveren (als ie al binnen is bij Blingh ).