ik moet het helaas afzeggen ivm met mijn andere merrie die heel slecht gaat! ik weet niet wat zij gaat doen deze maand dus durf ik niet weg! ik zeg het maar af want dan kan iemand van de reserve lijst nog mee! ik hoop dat we het nog een keer gaan doen en dat ik weer mee mag.
Zijn er nog genoeg fotograven? Anders wil ik wel even spitten in me inbox, heb al een paar keer berichten gekregen van fotograven die belangstellingen hadden me paard te fotograveren
Helaas maar ik moet dan maar melden onder voorbehoud. Mochten we in DH blijven dan kan ik wel, alleen buiten DH gaat niet lukken want ik heb geen vervoer.
Sorry maar ik ga me hier toch ook afmelden. Ik twijfelde al over de afstand en nu met afmeldingen en andere plekken wordt het me toch teveel een zootje.. Niet banketstaaf bedoeld maar ik kijk dan liever of ik een meeting dichterbij kan vinden. Nog veel succes met de meeting!
Maar Nobbie91, die modellen vullen zich wel aan, want er is ook een reservelijst. En mocht de kanoroute afgesloten zijn dan kunnen we vanaf dezelfde parkeerplaats ook nog een andere lokatie opzoeken.
@paardjes123, als jij nog fotografen weet zou het geweldig zijn als je er nog een paar weet te charteren.
zullen we het dan maar gewoon op Den Helder houden? Wanneer de tulpen niet kan we Mariendal in gaan? Ik ben daar zelf nog nooit geweest, maar als jullie het zeggen ga ik er van uit dat het een mooie locatie is Denk niet het gaat lukken voor die tijd nog een rondje te doen om de omgeving te bekijken. Het strand/duin zouden de liefhebbers ook mee kunnen pakken, is vlak bij
Verder blijft het nog steeds de 27e van april
Vervelend te horen van je andere merrie lisetteexx! Jammer dat je niet mee kunt, Anouska leek mij vanaf de foto een leuke pony!
Ik zal ter vervanging van Anouska, UMayDream een pb sturen, als zij niet kan mag JessicaChico haar andere paardje ook meenemen.
Ik zal nog even een oproepje doen voor fotografen.
Even het nieuwe lijstje
Datum: 27 april 2013 Locatie: tulpen kanoroute verzamelplaats: Jan Verfailleweg 620, Den Helder (parkeerplaats bij de Donkere Duinen)
En nog even goed nieuws, ik heb een nieuw bit, passend bij het hoofd van mijn pony Beetje slechte kwaliteit maar het idee is duidelijk Binkie's nieuwe outfit Nog bedankt voor de link Myca
Hou met mijn nieuwe fulltime stage en paardenavondjes echt te weinig bokt tijd over
UMayDream
Geplaatst: 04-04-13 21:31
Hier ook even, heb tamara net terug gepbt: ik kan wegens blessure paard niet mee met de meeting. Echt ontzettend jammer, ik was graag met jullie meegegaan! Veel plezier alsnog
Tamara1991
Geplaatst: 04-04-13 21:45
Het nieuwe lijstje, er vanuit gaande dat Uvita mee kan
Datum: 27 april 2013 Locatie: tulpen kanoroute verzamelplaats: Jan Verfailleweg 620, Den Helder (parkeerplaats bij de Donkere Duinen)
Nee he wat een afmeldingen! Wat erg voor Wennie, sterkte ermee! Ik kan evt later op de ochtend wel een berichtje op Facebook plaatsen, bij de Bokt fotomeetings? Want we missen nu 1 fotograaf & 1 paard toch?
Pfoe, jammer al die afmeldingen. Ik heb op de markt een oproepje geplaatst en op mijn facebook. Nu maar hopen dat er met name nog wat fotografen bij komen. Ik kan het vriendje van mijn zusje wel even vragen, maakt heel leuke foto's, heeft denk ik alleen nog nooit een paard gefotografeerd haha. Hij wordt veel gevraagd in discotheken en hardstyle feesten enzo, maar misschien vindt hij dit stiekum ook wel leuk Is het ook een idee om nog een model te vinden via vrienden ipv bokt zodat we weer op 8 komen? Bokt heeft weinig zin in onze fotomeeting denk ik
Myca
Geplaatst: 07-04-13 12:17
Ik denk dat het wel leuk is om te proberen er een Boktmeeting van te houden wat modellen betreft. Misschien heb ik nog wel een stalgenootje die het leuk vindt, ik zal het vandaag vragen.
Misschien zijn er ook belangstellenden die de dijkgatbos-fotomeeting van vandaag net gemist hebben.
AZNLady
Geplaatst: 07-04-13 12:29
Ik wil wel mee, En ik kan misschien ook een paar fotografen regelen