Ben nu met Ferdo op de buiging en het compliment aan het oefenen, met hulp gaat het nu redelijk, hopen dat het tegen dan op commando kan
Nies_
Geplaatst: 27-03-13 15:00
Robijntjah schreef:
Ik vroeg mij af of ik over kan naar de zondag, ik moet eigenlijk zaterdag werken en zou nog kunnen proberen mijn dienst te ruilen maar dit doe ik liever niet!
Haha had het al eens gekocht voor een andere shoot, maar was niet goed gelukt door de wind :p
Anoniem
Geplaatst: 27-03-13 18:49
_Michelleee schreef:
Haha had het al eens gekocht voor een andere shoot, maar was niet goed gelukt door de wind :p
Ja idd Ik neem het iig mee en ik ga morgen naar de boerenbond om zelf prikpaaltjes en draad te kopen. Vin`k wel handig voor shoots, ben ik niet afhankelijk van anderen
horsieslii
Geplaatst: 27-03-13 18:59
Wie is er nou in de plaats gekomen van Dustinlover?
Ik moet me helaas afmelden... Ik heb dat weekend tweedaags toernooi wat erg belangrijk voor me is, en dan komt er nog bij dat mn nicht nog verjaardag heeft waar ik dus ook nog heen moet... Helaas... baal er heel erg van, maar ik moet nu eenmaal een keuze maken
Heb een andere verrassingsfotograaf geregeld! Voor de fotografen van 11 mei, ik heb niet zitten schuiven etc omdat dan iedereen zijn planning weer in de war is en de mijne ook. Beide dagen hebben een leuke selectie modellen, dus dacht wel dat dit geen probleem was. En de reservenfotografen waren uiteraard uitsluitend voor 11 mei of het als het niet anders kan. Hoop dat iedereen dit een goede regeling vindt. Zo wordt er gewoon maar 1 plaatsje vervangen en moet er niet te veel verschoven worden.
Modellen van 12 mei.. Het is ook weer een topper! :J