RandyOrton25 schreef:Mooi nobbie maar vraagje heb jij aan een anders strand gestaan hahaha zoveel zon had ik niet Plaatselijke Zon had ze haha
Ja ik was stiekem naar Hawaii gegaan. die paarden daar leken sprekend op die die jij op de foto hebt gezet
nobbie91 schreef:Ja ik was stiekem naar Hawaii gegaan. die paarden daar leken sprekend op die die jij op de foto hebt gezet en de eigenaren zeker ook ?:-)
Voor ik alle foto's van 1 paard bewerk, bij deze van elk paard een voorproefje. Kettingen waar dit veel tijd kost, nog niet weggewerkt.Brutus:Djodjo:El RoyKnabbel MoussaPabloReddySamSuus
Thanks voor de complimentjes!eline3321 schreef:Mag ik deze trouwens gebruiken voor op mijn facebook? Met logo uiteraard?Uiteraard, daar zijn ze voor bedoeld. Mag je gewoon overal online gebruiken wat mij betreft .Veronique: hele mooie foto's! wauw!
echt hele mooie fotos ben er nu al blij mee, ben heel benieuwd naar de rest waarschijnlijk komt er 1 groot in mn kamer te hangen op canvas
Top Nobbie! Ik ga mijn facebook vast spammen met mooie foto's. Als alle fotografen hebben gepost wil ik ook een bokt topic maken
Zo hier alvast een aantal de rest moet ik nog verder bewerken en zal ik op me eigen site plaatsen hier volgt een link van ReddyKnabbelSuusElroyDjodjoBrutusMoussaSamPablo
Ik heb een vraagje. Ik weet niet meer wie der nou Van mij een foto had gemaakt toen ik van mijnPaardje af viel?? Ik hoor of zie het wel want ben erg benieuwd.Gr laris
luwaniej1 schreef:dat was ik laris! ze zijn onderweg Oh ok. Nou ik ben super benieuwd whawhawhaHet zal er wel heel grappig uitgezien hebben hihi