Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JamieShanin schreef:solarpleure schreef:kruisboog!!
![]()
zit geen pees op dus die gaat meehij is van mijn broer dus ik weet niet of andere er ook gebruik van mogen maken
want hij heeft hem net nieuw
JamieShanin schreef:Mijn haar is kort sorrydus ik heb nog helemaal compleet geen flauw idee wat ik moet. Maar hoeveel outfits nemen jullie mee?
Ik ben bang dat ik niet verder kom als 2 of zoXD
AngelSpirit schreef:JamieShanin schreef:Mijn haar is kort sorrydus ik heb nog helemaal compleet geen flauw idee wat ik moet. Maar hoeveel outfits nemen jullie mee?
Ik ben bang dat ik niet verder kom als 2 of zoXD
Ik denk dat ik me haar ga tiften of achterover gooiZal ik iig een grote bus met haarlak meenemen en een tiftkammetje meenemen?
solarpleure schreef:Heeft er hier iemand lang haar, ze zo bh-bandje lengte?
Undefined schreef:solarpleure schreef:Heeft er hier iemand lang haar, ze zo bh-bandje lengte?
Ikke![]()
Foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-DTCLWMPN.jpg
JamieShanin schreef:achterover zat ik ook over te denken ik had een fototje geplaatst ik zal hem ff opzoeken.
maar tiften is niet echt wat voor mij denk ik ?!
Rianneuhh schreef:Ik zou ook zeker niet zomaar in een bos een potje gaan lopen schieten... Met onze handbogen ga je van een behoorlijk afstandje al zo door een pak stro heen, en dat is dan nog niet eens met jachtpijlen...
Ik neem die jurk van de foto mee, de witte en een blauwe rok waar dat korset bij kan. Ik heb een zwart leren jack, misschien ook weer leuk met dat korset eronder?
AngelSpirit schreef:JamieShanin schreef:achterover zat ik ook over te denken ik had een fototje geplaatst ik zal hem ff opzoeken.
maar tiften is niet echt wat voor mij denk ik ?!
Hangt af wat voor type haar je hebt! Ik heb zelf heel dik haar wat vrij zwaar is (ondanks dat het nu aardig kort is) maar wel aardig te tiften is samen met een flinke dosis haarlak