*Kijkt even tussendoor* moooooooi! Stoere aanstormende fjordendame; paardendame met spikkels showt haar moves; Nob heeft de tong uit de mond. En .... Vosje!
Mooie foto's komen er al voorbij! Zoo jammer dat ik niet meekon.
nobje
Geplaatst: 07-04-13 21:40
Hoi hoi...
Wat zie ik een mooie foto 's Alle paarden kinders thuis gedaan bij thuiskomst en iedereen staat tevreden op stal.... Ik vermoed dat Nobje aan zijn stalgenoten aan het opscheppen is, dat hij met zijn beste vriend "de Vossenman" uit is geweest Wat is het een prachtige dag geworden, en wat was het koud vanmorgen. (het ijs zat overal op door de natte mist en koude temperatuur vanmorgen ..... maar wat werd het een mooie dag Iedereen bedankt voor de gezelligheid, en de hulp en adviezen etc. En zoute nootjes, het was weer gezellig. Leuk dat je mee was met je Vossenman En het is nu al genieten om wat van de foto's te zien die gemaakt zijn. De fjorden dame, de prachtige Arabiertjes... en Nobje... die met zijn tong uit zijn mond.... je zou hem toch direct de titel " knuffel van het jaar geven "
Ik heb ook wat foto's gemaakt, maar dat zijn meer teasers dan serieuze foto's ha ha ha Maar misschien toch leuk ? Heb ze alleen verkleind om ze op het forum te zetten. Dus verder niet bewerkt of zoiets zal er even vlug een paar plaatsen (dan ga ik gauw even eten ha ha ha ha )
Hieronder twee tevreden paarden aan de brunch voor het vertrek van een geslaagde dag
Er zijn gisteren spullen blijven liggen! Een harde borstel (ik denk van de ochtendgroep, volgens mij is hij groen) en nog een gedeelte van het draad van Nobje. Ik heb beide meegenomen, mocht het van jou zijn stuur dan even een berichtje!