Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gowlan schreef:Ik was toevallig ook bezig met een schema dat bijna af is..
Ik kan sws niet meer in de middag.
NatassJa schreef:Gowlan schreef:Ik was toevallig ook bezig met een schema dat bijna af is..
Ik kan sws niet meer in de middag.
Nu kun je weer niet in de middag?? Wil je de ochtend dan?
Ik snap er nu helemaal niks meer van.Dan zet ik daar Charissiej gewoon weer.
Gowlan schreef:Ik heb het opgegeven.. alles helemaal uitgewerkt met 10 fotografen, 6 modellen..
Wat gebeurd er.. ik klik mijn bestand perongeluk weg en klik op nee over opslaan..
Naja dan maar anders: mag het 12 - 6 worden of 10-6 met een beetje tijdspeling.. ik heb op zich geen problemen mee als er misschien geen losgooifoto's gemaakt kunnen worden van paardlief.. maar vind het zo jammer want vriendin wilt zo graag mee en als ze niet mee gaat kan ik dus ook niet meer terwijl ik er echt naar uitkeek..
charissiej schreef:Ow en Natasja, was een beetje rare PB van je, je had m al verwijderd voor ik hem kon lezen denk ik? Maar dat zal wel komen door de wissel van smiddags, naar smorgens, naar weer smiddagd whaha?
DeniiSee schreef:Gowlan, als Moonforever een paardentaxi regeld, kunnen jullie dan niet kijken of jullie deze samen kunnen bestellen? Of dat jullie samen een paardenvrachtwagentje huren? (Die je met B rijbewijs kan rijden??)
Weet niet waar jullie paarden staan enzo hoor, maar zie dat jullie beide bij Rotterdam wonen.
Is maar even een idee hoor, probeer mee te denken voor je