Fotomeeting duin en strand in Zuid Holland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum?

19 januari
3 (6%)
17 februari
17 (36%)
17 maart
26 (56%)

Totaal aantal stemmen: 46

NatassJa

Re: Fotomeeting duin en strand in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:20

Maar ook een beetje o.v.b van Charissiej, aangezien die met een stal vol paarden zit en die eigenlijk al in de middag stond. Heb haar een berichtje gestuurd of het mogelijk is dat zij naar de ochtend wordt verzet..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:25

Ik was toevallig ook bezig met een schema dat bijna af is..
Ik kan sws niet meer in de middag.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:26

Schema ziet er goed uit :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:27

Ziet er super uit dat laatste schema hoor :j

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:30

Fijn :D

Het is ook al over 20 dagen! Ben benieuwd wat we voor weer gaan krijgen. :D

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:32

Wat een gedoe zeg!
Vind het laatste schema wel ook goed trouwens qua losgooi tijd, en de tijden die er tussen zitten om te kunnen zadelen enzo! Erg fijn :D Als hij een uur moest gaan losgaan en dan nog rijden was hij denk ik al niet meer vooruit te branden, is nog niet zoveel gewend hihi :o

Ga ik trouwens toch even snel achter een nieuw frontriempje aan hihi, wil er dan wel 1 met mooie steentjes <3

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:34

Gowlan schreef:

Nu kun je weer niet in de middag?? Wil je de ochtend dan?

Ik snap er nu helemaal niks meer van. :') Dan zet ik daar Charissiej gewoon weer.

http://img600.imageshack.us/img600/1051/bokt3.png

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:40

NatassJa schreef:
Gowlan schreef:

Nu kun je weer niet in de middag?? Wil je de ochtend dan?

Ik snap er nu helemaal niks meer van. :') Dan zet ik daar Charissiej gewoon weer.

Ja omdat mn oom dus niet meer kan rijden.. ik kan helemaal niet als vriendin niet mee mag met haar andalusier, henke gaf ook geen antwoord op de vraag of mijn vriendin de plaats van moonforever mocht opvullen.
Ik ben dus volledig afhankelijk van mijn vriendin, nu wil ik best het schema nog eens aanpassen zodat iedereen er voordeel van heeft (iedereen van de ochtend naar de ochtend, middag naar middag en ik kan vriendin meenemen en henke ook haar paard als ze wilt, met toepassing van mijn schema).

Maar ik weet niet hoe jullie daar tegenaan kijken? :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 01:13

Oke ik heb gekeken, met een behoorlijk lastig schema (wel duidelijk) is het wel te doen om 6 paarden op 10 fotografen per dagdeel te nemen.
Maar dan kom ik met nog een vraag..
Kunnen we niet 12 fotografen doen?
En.. Hoeveel mensen nemen er prikpaaltjes mee..
Mochten het er 2 zijn, word de indeling alweer makkelijker omdat er dan 2 paarden los kunnen en gaat alles nog vlotter..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 02:02

Ik heb het opgegeven.. alles helemaal uitgewerkt met 10 fotografen, 6 modellen..
Wat gebeurd er.. ik klik mijn bestand perongeluk weg en klik op nee over opslaan..

Naja dan maar anders: mag het 12 - 6 worden of 10-6 met een beetje tijdspeling.. ik heb op zich geen problemen mee als er misschien geen losgooifoto's gemaakt kunnen worden van paardlief.. maar vind het zo jammer want vriendin wilt zo graag mee en als ze niet mee gaat kan ik dus ook niet meer terwijl ik er echt naar uitkeek.. :(

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 07:05

Even tussendoor, stond je vriendin als 1e reserve?
Volgens mij zal ik er in deze meeting niet bij zijn, sta ergens midden op de reservelijst, dus ik ga dit topic ontstippen, ik neem aan dat ik wel een.pbtje krijg als er te veel afmeldingen zijn :)

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:14

Hetzelfde als hierboven, neem aan dat ik een pbtje krijg als er nog een plekje vrijkomt?
Ik sta 1e reserve voor fotograaf.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:23

Whaha ik snap het niet meer! Ben ik nu smorgens of smiddags? In principe maakt mij et niet erg veel uit, liever smiddags zoals ik aangaf, maar mocht het niet anders uitkomen, dan wissel ik wel hoor. Wil daar niet moeilijk over doen. Het enige puntje is dat ik het wel ruim van te voren zeker moet weten of het smorgens word of niet, zodat ik iemand kan regelen die de paarden gaat voeren, omdat het anders wel erg vroeg word haha!

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:24

Ow en Natasja, was een beetje rare PB van je, je had m al verwijderd voor ik hem kon lezen denk ik? Maar dat zal wel komen door de wissel van smiddags, naar smorgens, naar weer smiddagd whaha?

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 11:07

Soophia schreef:
Hetzelfde als hierboven, neem aan dat ik een pbtje krijg als er nog een plekje vrijkomt?
Ik sta 1e reserve voor fotograaf.

Ja tuurlijk. De reserve krijgen een pb optijd als mensen uitvallen. :)

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 11:10

Gowlan schreef:
Ik heb het opgegeven.. alles helemaal uitgewerkt met 10 fotografen, 6 modellen..
Wat gebeurd er.. ik klik mijn bestand perongeluk weg en klik op nee over opslaan..

Naja dan maar anders: mag het 12 - 6 worden of 10-6 met een beetje tijdspeling.. ik heb op zich geen problemen mee als er misschien geen losgooifoto's gemaakt kunnen worden van paardlief.. maar vind het zo jammer want vriendin wilt zo graag mee en als ze niet mee gaat kan ik dus ook niet meer terwijl ik er echt naar uitkeek.. :(

Maar je snapt toch dat we niet iemand zomaar er bij mogen doen, diegene op de reserve lijst gaan echt voor. We hebben toch wel heel veel rekening met je gehouden, we hebben je s'middags gezet. Nog niet goed.. Dan weet ik het ook niet!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:36

Gowlan, kan je niets anders met vervoer regelen? Of dat je tegen een kleine betaling met je vriendin gaat maar zij niet haar paard meeneemt?

Geef Henke hier gelijk in, mensen die op de reservelijst staan gaan eerst.. Ik zou het ook niet eerlijk vinden als ik 1e reserve was en omdat een vriendin +model van iemand meemoet omdat iemand die op de lijst staat anders niet kan. Dan had je haar op het begin gelijk moeten opgeven, lijkt me wel zo eerlijk tegenover de rest, toch? :)
Henke heeft wel veel rekening met je gehouden. Zou het jammer vinden als je niet mee kan, maar het moet wel van twee kanten blijven komen. Dan moet je zelf voor een andere oplossing zoeken? :)

Kan je zelf niet met een trailer rijden? Een auto die een trailer kan trekken? Kijk of je wat van iemand kan lenen, of misschien meerijden met iemand. Desnoods huur je wat?

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 11:49

Ben ik het mee eens DeniiSee. :)

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:50

Ik ook DeniiSe

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:07

Ik moet ook nog vervoer zoeken, daar niet van Andrrs maar paardentaxi ofzo met tijden gaat makkelijker dan zonder tijden

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:13

Met de paardentaxi aan tijden vasthouden zou je zeggen 1 uur verzamelen.
En je bent model 3, dus hou rekening met wat uitloop dat je rond half 5/kwart voor 5 klaar bent? :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:41

Ik meld me wel af ;)

Heb geen zin om mijn situatie open en bloot op bokt te zetten maar weer ander vervoer regelen gaat niet.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:44

Gowlan, als Moonforever een paardentaxi regeld, kunnen jullie dan niet kijken of jullie deze samen kunnen bestellen? Of dat jullie samen een paardenvrachtwagentje huren? (Die je met B rijbewijs kan rijden??)
Weet niet waar jullie paarden staan enzo hoor, maar zie dat jullie beide bij Rotterdam wonen.

Is maar even een idee hoor, probeer mee te denken voor je :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:58

charissiej schreef:
Ow en Natasja, was een beetje rare PB van je, je had m al verwijderd voor ik hem kon lezen denk ik? Maar dat zal wel komen door de wissel van smiddags, naar smorgens, naar weer smiddagd whaha?

Klopt, had je een PB gestuurd of het geen probleem was dat je in de ochtend stond. Maar Gowlan kan/kon niet meer in de middag, dus ik heb je terug gezet. :+
Dacht dat het dan alleen maar verwarren zou zijn, dus heb ik hem maar weggehaald.

Was alleen even vergeten dat als je een PB verwijderd, dat je dat dan ook nog ziet :')

Is het inderdaad geen idee dat jullie met z'n 2en reizen?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:05

DeniiSee schreef:
Gowlan, als Moonforever een paardentaxi regeld, kunnen jullie dan niet kijken of jullie deze samen kunnen bestellen? Of dat jullie samen een paardenvrachtwagentje huren? (Die je met B rijbewijs kan rijden??)
Weet niet waar jullie paarden staan enzo hoor, maar zie dat jullie beide bij Rotterdam wonen.

Is maar even een idee hoor, probeer mee te denken voor je :)

Nee helaas paarden staan veel te ver uit elkaar, ik ken ook de prijzen van de goedkoopste paardentaxi's en ik kan dat door mijn situatie niet opbrengen. Een trailer is zo geregeld, een auto kan ik mogelijk ook regelen maar degene die hem (zelfs al is het met B rijbewijs) moet rijden is niet te regelen.
Mijn moeder heeft nooit met een paard gereden en durft dit daarom ook niet.
Moonforever moet ook maar kijken of ze het uberhaupt kan opbrengen een taxi..
Ik wil mogelijk nog een last opinion proberen zonder vriendin, maar dat zou weer betekenen dat ik alleen met de middaggroep mee kan ivm openingstijden en reisafstand van stal.. (Zou ik met vriendin gaan en zij haar paard meenemen dan stond mijn paard een nacht bij haar op stal waardoor de ochtend beter was, op die manier).
Weet dus ook niet of ik dat jullie aan wil doen, weeeer dat schema wijzigen..