nog geen foto's met Mees die 'm omheeft, omdat ik deze van een vriendin had geleend (cob) dus die paste net niet, maar stond wel erg gaaf! nu ga ik hem binnenkort bestellen maar dan maat pony
En er komt nog een bijpassend springzadeltje, Dus voor de rijfoto's ook heel gaaf! Maaaar natuurlijk gaat het tuig er ook nog af! Want Mees kan niet voor niets zonder tuig naar buiten
Heb even bijgelezen, en wss ga ik een hoofdstelletje kopen voor Cindy, de andere is helemaal versleten en niet mooi meer, maar ik heb nog wel een western hoofdstel?
Ik heb nog een appel groen met zwart groen neusje touwhalster maat shet En een heel gaaf Western look Alike halster die voor Nox nog te groot is maar Misschien past boots die wel. Heb m gister gekregen zal m later even op de foto zetten.
Ff oftopic ben je er al uit met wie cortana gaat daten?
MS_eventing
Geplaatst: 14-01-13 14:25
Haha nee jammergenoeg nog niet! Ik ben dr laatste tijd wel erg naar de hengst Daddy Cool aan het kijken! Hij is goedgekeurd voor het springen en dressuur en wat super belangrijk is: er zit veel schimmel in de familie xD . Verder zijn we nog druk aan het rondkijken! (veel mensen vinden het zonde dat ik cortana laat dekken door een sportpaardje ipv een mooie PRE. Maar ik was ook lang aanhet twijfelen maar ik vind wedstriden toch wel erg leuk met name springen! Maa ik zorg wel er zeker voor dat ze met een mooi paardje gaat daten
Haha nou je bent hier welkom als je gewoon een keer foto's wilt maken van der!
Cathleen
Geplaatst: 14-01-13 21:20
Ik zou wel in de ochtendgroep kunnen maar dan alleen als Nienke (met haflinger angelo) mee kunnen, want dan zou ik met hun mee kunnen rijden en dan zou het natuurlijk wel in de ochtend kunnen. Kan er geen uitzondering gemaakt worden? Ang beheerst vele kunsten EN hij kan net als Mees gewoon los, zonder tuig gereden worden, wat ik persoonlijk altijd erg gaaf op foto's vind