Er is ontzettend slecht weer voorspeld dit weekend.. met hele harde wind of slecht weer ga ik niet met mijn pony. Is dan hartsikke koud ens. Kunnen wel zeggen dat we zaterdag kijken hoe het zit mer het weer. Dat we hem dan aflassen of door laten gaan..
Heb mijn spullen binnen ... Bodywarmer is me veel te groot die gaat terug.. Chaps zijn goed maar nu d erijbroek... Bij mijn heupen en boven benen zit hij goed.. Alleen bij mijn onderbenen zit hij verrot.. Veel te groot .. He het even gepast met chaps en joppers.. Alleen van achteren zie je nog dat hij te groot is.. Alleen ben bang dat een maat kleiner onder wel goed zit maar boven weer veel te straks HELP.
Ik zit nog altijd een beetje in de knoop met outfits...
De opties: - een limegroen dekje, met een zwarte rijbroek, maar wat voor jas o.i.d.? Ik heb een zwart vest met neongroene sterren, maar die is al oud en niet heel mooi meer... - een bruin dekje, maar dat vind ik niet heel mooi staan op een vos. Daarbij komt dan mijn bruin/blauw geblokte rijbroek, maar ook hier weet ik geen jas. Ik heb wel een vest, maar die is nogal vormloos en zo ongeveer maat tent xd
aan de TS het zou handig zijn als jij de lijst uitprint en meeneemt. Of je print hem 5 keer uit voor elke fotograaf een eigen briefje zo veroorzaak je geen verwarrnig
WenMLove
Geplaatst: 21-03-13 18:41
Aaargh! Ik krijg zonet te horen dat we zondag mijn verjaardag gaan vieren.. :c Nu kan ik weeer niet mee! sorry meiden...!
Ik ook niet Paardjelief stond vandaag in een miniweilandje en had zich even gek gedragen en is dus zwart En is door het draad gevlogen dus liep mukkus los Moest ik het schokdraad plus de paaltjes allemaal weer goed neerzetten Achja op een of andere manier is de staart nu wel bijna wit