Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dav schreef:Iets later zou geen ramp zijnMet de trailer doe ik er ruim 2uur over.
Het laatste stuk vanaf de afsluitdijk kost het meeste tijd vind ik (rotonde's etc)
Okay,ik denk (en ik ben niet perfect i know) dat dit een fijn schema is voor iedereen.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AuS3ust1JB5IdFREdDhhTXpUa3YxV1VDZVAxZ0llZ1E&usp=sharing
_l_amanda_l_ schreef:MarianneV schreef:Men krijgt 5 fotos van mij op 800pxxliisaa schreef:...qua foto's zit ik meestal aan 20 met rijden en losgooi er bij
Zullen we, als er morgen nog andere fotografen gaan reageren (), een gemiddeld aantal nemen?
Dat iedereen een beetje gelijke kansen heeft qua evt. verkoop, is misschien wel zo eerlijk
Ik ben nl. altijd snel tevreden over mn foto's, en zit dan rustig op "teveel" uitdeelbare foto's (bv 25), maar dat zou niet netjes zijn tegenover bv. Marianne die 5 als regel heeft. Vind dat we daar wel een compromis over moeten hebben vóór de meeting, eerlijk gezegd
xliisaa schreef:Ik dacht wel leuk de paarden in de pauze op de foto te zetten maar de meeste zijn dan al door het water gedenderd dus denk dat geen optie zou zijn.
Dus ik hoop dat ik de ochtend modellen snel voor het opzadelen nog op de foto kan zetten
Waren er ook modellen die niet gaan rijden, ja toch? Als iemand weet wie dat waren dan kan ik misschien even met hun regelen dat ze 10min vrij houden voor moi.
Een uur rijden/losgooien is wel redelijk lang dus dat is dan vast geen probleem
Kunnen we de definitieve lijst rond 5uur verwachten of?
Dan kan ik daarna de modellen even stalken via pb
girlyggirl schreef:vind t een beetje vreemd.. waarom mag niet iedere fotograaf geven wat hij wil... bedoel wij staan ook in onze vrije tijd om een portfolio aan te vullen en nu begrijp ik dat er aan verdiend moet worden? ( bedoel t niet zo hard als t klinkt maar laat ieder voor zich beslissen)