Baal er nog steeds van dat ik niet kon komen, stond al klaar met 't paard in de knotten toen mijn vader ineens belde dat de trailer stuk was en dat het niet door kon gaan..
Ja Linda we hebben je allemaal wel een beetje gemist met Sterre, besloten dat we je gewoon binnekort op komen zoeken dan ben je ons enige model hahaha Ik ga ze nu uitzoeken, overzetten, soteren en dan bewerken en klaar maken
Baal er nog steeds van dat ik niet kon komen, stond al klaar met 't paard in de knotten toen mijn vader ineens belde dat de trailer stuk was en dat het niet door kon gaan..
Als ik het had geweten had ik je op komen halen.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 03-12-12 13:03
Halstertje mag hem echt houden Tenzij je 'm niet wilt, dan mag je 'm aan een ander geven (ik heb echt nog een tas vol)
Ben dit keer zowaar op alfabetische volgorde bezig Antgillya:
Tuurlijk om te oefenen, maar ik ben best perfectionistisch aangelegd. Nee, maar vind het heerlijk om veel te oefenen, te ontdekken en bij te leren.
NienSCHaap
Geplaatst: 03-12-12 13:20
Ja voor mij was het ook weer flink oefenen, had al een tijdje de camera niet eens fatsoenlijk beet gepakt dus. Ik heb er ook wel dingen tussen zitten waarvan ik denk "Aaai!" maar goed dat is weer een super leer moment.
Ik word gek, echt ligt serieus nog geen sneeuw, het komt alleen nog maar naar beneden vallen en me facebook staat vol met actie's en oproepen van sneeuwfoto's haha.. Ik maak me er nog niet zo druk eerst moet er echt maar een pak sneeuw liggen
haha bewerken vandaag wordt niet meer wat, heb het er eventjes mee gehad ( had nog paar foto's staan die nog bewerkt moesten worden) Misschien morgen of vanavond weer
daphneM
Geplaatst: 03-12-12 14:46
_l_amanda_l_ schreef:
mjuh, Boktmeetings zijn toch ook om te oefenen? Ik gooi er ook heel veel weg hoor
Op elke letter zet jij hem altijd dan? en wat stel je precies bij? ik heb dit probleem namelijk ook vaak.
Hier is ook sneeuw gevallen, maar alleen van die vieze natte sneeuw Ben benieuwd naar mijn actiefoto's! Op de terug weg van de fotomeeting heeft baie nog even heel hard gerend. Blijkbaar vond ze de shoot niet zo vermoeiend