Arm peerd Staart is ook erg vies, ze is erg ziek geweest en mest nog steeds vrij dun, en om 'm nou voor een uurtje schoon te wassen vind ik een beetje onzin
Sharani
Geplaatst: 17-11-12 21:53
CoronaLime schreef:
het is maar goed dat Ster en ik niet mee gaan als model. Ging haar vandaag scheren en toen stopte halverwege 't scheerapparaat ermee Ziet er errug charmant uit
Dat heb ik ook eens gehad, dat ziet er apart uit zo'n half geschoren paard .
Onze Bobo is vandaag stand in geweest voor Amerigo en staat er nog mooi schoon en geschoren bij. Wij kunnen/willen eventueel ook nog komen.
xxx_manon_pp
Geplaatst: 17-11-12 23:22
Ik kreeg net te horen dat ik mee mag als model Wauw wat ben ik blij Sprong net bijna een gat in het dak! Ik heb aangeboden om mijn paard te beschilderen als indianen paard Nu vraag ik me af of ik Josti beter van te voren kan beschilderen of wanneer we in Havelte zijn?
Laatst bijgewerkt door xxx_manon_pp op 17-11-12 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
misschien zien we elkaar nog.Ik moet in de middag! maar zal wel een beetje optijd aanwezig zijn.
xxx_manon_pp
Geplaatst: 17-11-12 23:33
Oh dat zou leuk zijn
Is het dan handig om Josti van te voren te beschilderen?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 17-11-12 23:34
leuk! Wil je dat ook op de portretfoto's Manon? Die zijn nl. eerst (als je nog veren wilt, neem ik wat voor je mee? Kan je die met een elastiekje vastzetten!)
Ondanks dat 'ie maar half af is, vind ik wel dat jij echt superstrak scheert, Linda Echt netjes!
NienSCHaap wel een droog ietsje meenemen om op te zitten, loop je de rest van de middag anders met zo'n blubberbroek
Voor de zekerheid doe ik toch maar een hele dikke jas, handschoenen en een muts op
DonCamillo
Geplaatst: 18-11-12 00:34
Ik ook. Ik heb er zin in!
Cavalia
Geplaatst: 18-11-12 01:05
Zo was ik weer. even wezen zwemmen en sauna .
Ik heb afgelopen week niks anders gedaan dan een zonnedans haha. En anders moet de zon er maar bij gefotoshopt (hoe schrijf je dat? is al laat ) worden.
Ik ga nu slapen. Hier gaat de wekker rond half 6.. half 8 uiterlijk opladen en dan ben ik dr rond 9 uur als alles op schema loopt hihi .
Laat ik ook maar gaan slapen. Was al bijna vergeten om mn accu op te laden. Dus net nog ff aan de strom gedaan. Morgen 7 uur de wekker, valt dus wel mee. Ga echt 6 paar sokken aantrekken, vanmiddag waren ze er bijna afgevroren 10 wekkers gezet, moet genoeg zijn!