Fotomeeting Egmond aan Zee, 10 november!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:45

NathalietjeB schreef:
ik denk toch iets korter kwartier misschien...
vanky had jij al een manier om heen te gaan? anders mag je wel met mij meerijden...

Even met Marjolijn overleggen? Zij woont het verst denk ik. Of zij het ook goed vind om binnen 15 minuten de foto's te maken die zij wil. :=

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 13:15

Vanky; je zou ook met mij mee kunnen gaan, je komt uit Alkmaar toch? Ik moet dan wel paard meenemen natuurlijk, maar ga lopend heen naar egmond, dan zou je mee kunnen fietsen.. (planning voor mij is van Alkmaar naar Heiloo, paard even poetsen en opzadelen, en dan naar Egmond)

edit; Joey fietst geloof ik ook mee :)

Wat leuk dat je trouwens in het viertal van de kennemer ruiters zit! Ik ook, alleen een heel aantal jaartjes terug :P Geeft Rob Massar nog steeds les?

Joey

Re: Fotomeeting Egmond aan Zee, 10 november!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:19

Klopt ik fiets mee! :)
Onder de 18 is duintoegang gratis en mijn moeder heeft evt 2 (mensenlijke) duinkaarten te leen :) Dus niet voor de mensen met paard.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:20

Ik heb ook geen duinkaart. :=

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:31

ArGieVai schreef:
Vanky; je zou ook met mij mee kunnen gaan, je komt uit Alkmaar toch? Ik moet dan wel paard meenemen natuurlijk, maar ga lopend heen naar egmond, dan zou je mee kunnen fietsen.. (planning voor mij is van Alkmaar naar Heiloo, paard even poetsen en opzadelen, en dan naar Egmond)

edit; Joey fietst geloof ik ook mee :)

Wat leuk dat je trouwens in het viertal van de kennemer ruiters zit! Ik ook, alleen een heel aantal jaartjes terug :P Geeft Rob Massar nog steeds les?

Ik denk dat het wat handiger is als ik met een fotograaf mee rijd, zodat ik heen en terug kan liften. :)

Klopt, dit jaar word mijn 4e jaar afdelingsdressuur alweer! :D
Jaa. Afdelingsdressuur, wedstrijdruiters en shetten heeft hij nogsteeds les. :)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:31

De weg naar stal is echt onbegaanbaar voor trailers het is er glad en ligt veel sneeuw.
De sneeuw ligt er zondag ook nog wel.
Daarbij is het pad naar het duin knoerthard en zit vol met kuilen.
Ik vind het echt niet verantwoord om daar de meeting te doen.
Als het andere lokatie wordt vind ik het prima hoor alleen kom ik dan niet met nox want ik kan niet weg met de trailer. M'n 4x4 heeft al de grootste moeite om normaal over dat stuk weg te komen naar stal laat staan als ik de trailer erachter hang.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:38

borrie01 schreef:
De weg naar stal is echt onbegaanbaar voor trailers het is er glad en ligt veel sneeuw.
De sneeuw ligt er zondag ook nog wel.
Daarbij is het pad naar het duin knoerthard en zit vol met kuilen.
Ik vind het echt niet verantwoord om daar de meeting te doen.
Als het andere lokatie wordt vind ik het prima hoor alleen kom ik dan niet met nox want ik kan niet weg met de trailer. M'n 4x4 heeft al de grootste moeite om normaal over dat stuk weg te komen naar stal laat staan als ik de trailer erachter hang.

Is jouw stal wel bereikbaar met jouw blauwe racemonster? Mocht de meeting niet doorgaan wil ik nog wel even op visite bij Nox en als het kan/mag even langs de IJsjes. :=

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 14:49

Het schijnt dit weekend te gaan dooien, maar om daar nu van uit te gaan lijkt me ook niet handig. Zoals ik zelf ook al eerder zei: ik moet ook te paard heen, en ga zelf het risico niet nemen als de zeeweg en de weg naar egmond niet sneeuwvrij zijn gemaakt (fietspaden). Snap het dus helemaal hoor Sharon!

Qua andere locaties in de buurt: het Maalwater is nog een optie, en voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten wat mooi is om foto's te maken... (ja ok, hargen e.d. maar dat is mij te ver)

edit; even maalwater gegoogled:

http://www.flickr.com/photos/47322702@N02/4356145270/

http://www.google.nl/imgres?hl=nl&tbo=d ... 1,s:0,i:82

Heilooërbos kan ook nog, maar ik weet niet of dat is toegestaan.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:53

Maalwater is idd ook erg mooi! :j Ook lekker groot :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:10

Joey schreef:
Maalwater is idd ook erg mooi! :j Ook lekker groot :)

:= ja en zeer glad met die sneeuw bende bleg wat ben ik die sneeuw zat
heilooerbos is 1 blubberbak woon er amper 2 minuten vanaf...

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:59

Ik meld me af voor deze zondag als model.
Er is voor mij teveel onzekerheid of het wel of niet doorgaat.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:03

Ik meld me ook af. Op deze manier kun je geen meeting organiseren, TS. Dit had je allemaal al lang af kunnen hebben, aangezien de meeting al erg lang gepland staat. Jammer, maar dit vind ik niet de moeite om ruim anderhalf uur voor heen en weer te rijden.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:39

Ik meld me ook af want dan heb ik geen vervoer :P, en idd wel erg onduidelijk nog allemaal terwijl het al bijna zondag is. Ook lastig met het weer & gladheid. Misschien kan het beter verzet worden ?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:39

elmiran schreef:
Ik meld me ook af want dan heb ik geen vervoer :P, en idd wel erg onduidelijk nog allemaal terwijl het al bijna zondag is. Ook lastig met het weer & gladheid. Misschien kan het beter verzet worden ?

Sorry, ik hoop dat je begrijpt waarom ik afzeg :P

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:47

Als egmond niks word zou ik evt naar castricum aan zee kunnen komen
Maalwater is geloof ik ook genoemd maar in deze weers omstandigheden niet geschikg voor rijfotos

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 07:04

Ik zie een hoop afmeldingen voorbij komen ivm de onzekerheid van locatie en modellen... :=

Ik wacht vandaag nog even af tot definitieve locatie, definitieve lijst van modellen en het schema en hak vanavond de knoop door of ik er zondag zal zijn.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 08:23

Hiet hetzelfde Richard, tis wel een eindje rijden dus als er geen duidelijkheid is of te weinig modellen haak ik ook af. Spaar ik mn benzinegeld liever voor de volgende meeting.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 11:11

En nogmaals het probleem: ik kan het nu niet alleen ivm thuis, heb daarom Sharon gevraagd voor hulp, en die zegt nu af. Heel makkelijk: ik red het dan niet, vandaar dat ik om wat hulp vroeg. Sharon zou morgen de planning maken, maar ga er vanuit dat dat nu niet gebeurd.

Voor de rest ligt het eigenlijk buiten mijn schuld: locatie = wandelmarathon, andere locatie = te hard, tja daar kan ik dan weinig aan veranderen toch? Doe mijn best een nieuwe locatie te vinden.

@ Nathalie; dat het bos blubber is... Dat zie je toch niet door de sneeuw? Ik denk dat er sowieso geen enkele locatie is waar nu gereden kan worden, tenminste dat risico zou ik niet durven nemen. Daarnaast kan je zelf ook komen met ideeën ipv alleen maar alles af te kraken wat opgenoemd wordt.

@ Marjoow: Nogmaals, ligt het buiten mijzelf dat er sneeuw ligt en alles bevroren is. Omdat ik het zelf niet red, vroeg ik om hulp. Wordt er dan niet gedaan wat gezegd was, ligt buiten mijzelf. Dit is voor mij ook de eerste keer een meeting organiseren, en van te voren kon ik niet zeggen dat het sneeuwt, mijn thuissituatie even poedersuiker is, en ik tentamens heb. Heel vervelend ja voor jullie, absoluut, maar zoals ik zeg: Daarom vroeg ik hulp! Op de vorige pagina heb ik weer duidelijkheid geschept, alles is klaar behalve planning, en een locatie die telkens wordt afgekraakt. Dat zijn dus twee kleine dingen die zo opgelost kunnen zijn, als niet iedereen alleen maar alles afkraakt wat gezegd wordt, en een afspraak wordt nagekomen.

Hierbij nog 1 maal de vraag, kan iemand de planning van mij overnemen (alleen het maken van een schema)?

Dan alleen nog de vraag waar i.v.m. de sneeuw. Ik ben morgen in het Heilooërbos, dan kijk ik zelf wel even hoe het er daar aan toe is, en of daar een mooie locatie is. Rijfoto's gaat hem denk ik sowieso niet worden, gezien het overal glad / hard is.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:24

Ik kom niet omdat er sneeuw ligt, maar omdat dit gewoon krakkemikkig geoganiseerd word en er geen duidelijkheid komt.

Deze meeting staat al enorm lang gepland, waarom duurt het dan zó lang voordat je schema's en duidelijkheid hebt? Wanneer ik een meeting organiseer, heb ik zodra de modellen en fotografen bekend zijn, een schema en een planning.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:21

Dus omdat ik afzeg gaat jouw meeting niet door.
Dat is ff lekker ga nou niet mij daar de schuld van geven.Ik kan gewoon niet weg komen met de trailer.
Ik zou alleen een schema maken dat was wat je vroeg. Als er niemand reageerd kan ik moeilijk een schema maken.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:24

Door deze warrigheid meld ik me af, sorry :=

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 18:53

O maar Sharon zo bedoelde ik het ook absoluut niet hoor, ging er alleen vanuit dat als je niet mee gaat (wat ik begrijp, zei je eerder ook al), je dan ook geen schema meer zou maken (ja alleen het schema, gezien dat eigenlijk het enige was wat nog miste), waardoor ik dus met hetzelfde probleem kom te zitten. Heeft niks te maken met een meeting die niet doorgaat door jou, dat is natuurlijk onzin. Daarmee probeer ik dus niet de schuld op jouw af te schuiven, absoluut niet zelfs, maar zoals gezegd zit ik daardoor wel weer in de positie waarin ik vorige week ook zat, en waarom ik hulp vroeg, als ik had geweten dat ik in deze positie zou komen te staan had er al weken eerder een schema klaargelegen, helaas is dat niet het geval geweest gezien ik niet kan ruiken wat er gaat gebeuren.

@ marjoow; ik heb vorige week gevraagd of iemand een schema voor mij kan maken, is twee weken van te voren dan niet genoeg?

Ik denk dat jullie eerlijkgezegd meer warigheid zien dan ik... Er zijn twee dingen die opgelost moeten worden: Een schema, wat als iemand mij even helpt zo gemaakt is, en een locatie, wat iets lastiger is gezien niemand het er mee eens is.

Dit is ook de eerste keer voor mij dat ik een meeting probeer te organiseren, ben zelfs nog nooit bij een meeting geweest, dus ja volgende keer zou ik het zeker anders doen, en zorgen dat ik zelf echt 100% zeker rust en tijd heb. Helaas is dat nu niet het geval, de 10 november meeting was ook alles gewoon geregeld, alleen was het toen helaas rotweer..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:15

Nee, dat is al te laat ;)

Ik heb voor 10 maart, 24 maart en 30 juni een meeting gepland, en de schema's zijn al lang klaar.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:22

Als wij deze meeting zondag toch door willen laten gaan is het denk handig om vanavond de knoop door te hakken welke lokatie het zal gaan worden en waar iedereen het ook mee eens is. Dan weet je vanavond ook welke modellen mee gaan ivm andere lokatie. Dan kun je een schema maken.

Ik ben morgen- en overmorgen avond niet thuis en zal je helaas niet kunnen helpen met een schema. :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:24

@Stefanie: Als het jou lukt om vanavond een definitieve lokatie te hebben met een definitieve lijst van modellen verdeeld over ochtend en middag zal ik kijken of ik tussendoor even tijd kan maken voor een schema. Gaat dat jou lukken vanavond?