Nou .. ik ben ondertussen al thuis. Wel vervelend dat het zo ontiegelijk laat is aangegeven dat t niet door ging. Toen wij van stal vertrokken was t een paar spetters, en bij de oude maas ging t echt te gek worden ds we zijn gestopt voordat we naar de noldijk gingen - we zouden immers Iris ophalen ..
Maar goed .. Nu de middagploeg niet is door gegaan, komt er dan een vervangend iets? Ik moe volgende week zaterdag werken dus... :l
Erna_
Geplaatst: 13-10-12 13:14
LynnDenise schreef:
Sorry dat ik de boel niet kan organiseren. Ben nu op weg naar de.huisartsen post...
Jeetje, sterkte zeg! Heb je klem gezeten met je duim?
Het regent hier ook al aan een stuk door sinds vanochtend een uur of 10
Ik ben onderweg naar de oude maas, dan maar een rondje hobbelen met knol
_Tristan
Geplaatst: 13-10-12 13:39
maar we zijn alweer thuis helemaal nat wat jammer zeg.. Tris zag er nog zo blinkend uit vanochtend. Mooie witte manen en staart maar nu is het net een verzopen katje
Gowlan
Geplaatst: 13-10-12 13:41
Ik ben onderweg naar de oude maas, dan maar een rondje hobbelen met knol
Ik ben met de buien meegereden, hier regent het nog aardig. Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden. Jammer toch van de regen aan het eind, de locatie was erg leuk.
MadelonSunny
Geplaatst: 13-10-12 14:26
Oeps, zijn er maar 188 overgebleven na wazige te verwijderen Zitten gelukkig nog wel wat mooie foto's tussen maar door het donkere weer kon m'n sluitertijd niet zo kort wat resulteerde in veel wazige foto's. Van de knappe Fjord heb ik de meeste goede foto's.