Lara, ik vind jouw ava trouwens echt bij jou passen.
Fee_
Geplaatst: 24-09-12 20:30
Ik heb trouwens een of ander virus op mijn laptop sinds gister, waardoor hij erg sloom word. Mijn vader moet mijn laptop dus even helemaal schoonmaken en alles opnieuw installeren. Ik kan nu wel wat bewerken, maar het gaat allemaal zo sloom, dat ik liever wacht totdat mijn lappie weer naar behoren werkt. Aangezien mijn vader een erg drukke baan heeft, heeft hij waarschijnlijk van het weekend pas weer tijd en kan ik daarna pas weer verder. Misschien als ik mij van de week enorm verveel, dat ik dan wel even wat doe, maar beloof niks. Jullie moeten er dus vanuit gaan dat ik pas volgende week weer verder kan met het bewerken van de foto's. Dus jullie zullen nog wat geduld moeten hebben. Mijn excuses!
JAZZ4ff
Geplaatst: 24-09-12 21:00
[quote="Fee_"] Zie weer prachtige foto's voorbij komen!
Gecondoleerd met je opa.
Deze is ook zo mooi.
Heb vandaag met pijnlijke gewrichten op de bank gelegen. Had ik al wel verwacht, maar doordat het best koud was, is het alleen maar meer. Maar ach. [/quoteHaha. Ik gebruik prodent, En ik jouw tandenborstel.
oliebol, ben van huis gegaan met laptop, vergeet ik mijn externe HD.
Wauwww.. gave foto's komen er weer voorbij.. ik durf bijna niet meer hahahaha..
Vooral die van Frans vind ik heel gaaf zo met die doeken.. Kunnen we niet met zijn alle zo'n karretje aanschaffen?? kunnen we ook meer spullen meenemen
willen jullie mee duimen ? Mijn computer heeft kuren, met geen mogelijkheid krijg ik de foto's op mijn computer. Hij herkent geen enkele poort. Bij het openen van "mijn computer" moet hij heel lang nadenken. Geen idee wat er aan de hand is .... maar kan als nog niet beginnen aan de foto's ... ook hier nog een verzoekje voor geduld.
echt ik krijg soms een punthoofd van dat ding. Dan herkent hij spontaan de externe harde schijven niet meer, of werken me usb poorten niet meer. Van de week had die weer iets nieuws om me te dwarsbomen, me wifi gestuurde printer niet aan sturen. Dat ding is nog geen 1,5 jaar oud, wordt ben ik bang tijd voor een nieuwe ...
Naar het is gelukt, na 3 keer opnieuw opstarten, de foto's staan op me schijf, kan ik van de week er aan beginnen.