Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oeke: heb net berg folders door zitten bladeren maar nog geen paard in gezien Zou natuurlijk ook erg snel zijn Hou het wel in de gaten voor jeCitaat:
Citaat:
Doubtless schreef:Hahaik weet nog dat Nick heel ziek is geweest, maar wat het uiteindelijk was weet ik eigenlijk niet meer? Kwam toen idd vaak op bezoek, was heel goed bevriend met hem! Is inmiddels meer dan 10 jaar geleden dat ik hem gezien heb geloof ik
Evelienepien schreef:Oeke: heb net berg folders door zitten bladeren maar nog geen paard in gezien Zou natuurlijk ook erg snel zijn Hou het wel in de gaten voor je
Evelienepien: ? Ik snap bovenstaande reactie niet?
hayka schreef:Nou geweldig, de eerste foto's van CAI zijn al super.... Hij was ook nog gevraagd voor deelname aan een modeshoot die dezelfde dag plaats vond op de Sahara van een kledingwinkel in Lommel... Ben de naam even kwijt iets met angels?toen we terug liepen naar de trailer kwam de fotograaf vragen of CAI mee mocht poseren met de dames....
oeke96 schreef:@ Evelienepien: owh vandaar!!!!!!!! Haha, ik snapte er al niks meer van (ben blond) De winkel heet Angels fashion heb ik begrepen en zit in de kerkstraat in Lommel. Wie weet wordt ie nog beroemd hihi!
Evelienepien schreef:Zinn: wat een aparte foto's![]()
Ze ogen zo sprookjesachtig![]()
![]()
Omgeving is zo "wazig"(vd 2laatste) zeg maar dat ik aan mn ogen begin te twijfelen hoe Gui er op staat![]()
Wilde ze (zoals ook de andere gedaan) vergroten in het scherm door dubbelklik; om te kijken of Gui wel scherp was maar dat lukt me niet. Jammer want is moeilijk te zien zo
Ikke overigens erge compu
zijn, hoor!
Is wel aparte stijlSmaakt naar meer
Evelienepien schreef:oeke96 schreef:@ Evelienepien: owh vandaar!!!!!!!! Haha, ik snapte er al niks meer van (ben blond) De winkel heet Angels fashion heb ik begrepen en zit in de kerkstraat in Lommel. Wie weet wordt ie nog beroemd hihi!
Dat is ie al![]()
Gister vertelde ik over shoot en toen zei diegene: volgens mij is (jouw naam) + Cai daar ook geweest want zagop jouw fb staan
Kleine wereld