Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:Madieke schreef:Ik zag dat jullie nog een fotograaf zoeken, inprincipe heb ik al een afspraak staan maar ga vandaag even kijken of ik die om kan zetten. Mocht dit lukken ga ik graag mee als fotograaf, ik zal het zo snel mogelijk laten weten.
Gezellig!
_Dune_ schreef:Ik denk dat ik voor de BBP ga, dat is deze (bruin / creme)
[ Afbeelding ]
Aangezien mijn zwart bonte tinker er nu ongeveer zo uitziet;
[ Afbeelding ]
iets lichter zelfs nog.... En dan een bruine rijbroek en cremekleurig topje. Ik heb alleen geen bruin hoofdstel helaas...
Overigens heeft paardlief op de foto net liggen rollen, zaterdag zal hij wat schoner zijn
Madieke schreef:Ik zie dat er al een fotograaf bij is, ik had vanmorgen geschreven dat ik mijn afspraak ging proberen te verzetten. Is er nu nog een plekje voor een fotograaf vrij of niet? Anders laat ik mijn afspraak gewoon staan.
lovecortana schreef:Madieke schreef:Ik zie dat er al een fotograaf bij is, ik had vanmorgen geschreven dat ik mijn afspraak ging proberen te verzetten. Is er nu nog een plekje voor een fotograaf vrij of niet? Anders laat ik mijn afspraak gewoon staan.
Volgensmij zijn er nog geen 10 fotografen! Dus volgensmij is er nog een plek vrij(weet ik niet 100% zeker..)
Laraax schreef:Picasa webalbum?
Laraax schreef:Haha ja maar ik had die van jou nog niet gezien(jouw post) Ik heb geen google+ dusalthans, nog nooit gezien/gebruikt