Ik heb de knoop doorgehakt na heel wat wikken/wegen, googlelen, lezen en bestuderen. Een extender wordt dit jaar mijn decembercadeautje voor mijzelf. Binnenkort dan maar eens bestellen zodat hij voor 20 december binnen is. Ik miste vorige keer echt de millimeters bij de tijger en de leeuwen...
MerelBormans
Geplaatst: 24-11-11 14:55
Aah, ik moet die week ineens veel werken waarop jullie naar de dierentuin gaan, dus ik kan misschien niet mee :S
Het is dan topdrukte bij Agis en blijkbaar mag je dan geen vrij nemen
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 24-11-11 16:02
Wat balen Merel, hopelijk kan je nog vrij krijgen.
@Richard dat zou wel leuk zijn als je een extender kan kopen Is in de dierentuin wel fijn inderdaad die extra milimeters.
Ik kom even binnen vallen Zijn jullie al eens in Apenheul geweest. Dat vind ik DE place to be om te fotograferen. Nergens zitten hekken voor of achter en er lopen ongeveer 11 soorten los. Echt een super park voor fotografie, mooi in het bos dus mooie foto's gegarandeerd. Ik ben er vaak te vinden en kom steeds weer met andere en mooiere foto's terug.
Bagheera_206
Geplaatst: 26-11-11 01:05
Ik ben al eens vaker in Apenheul geweest, maar dat komt vast ook nog wel een keer. Eerst Ouwehands. Dan Amersfoort en volgend jaar ook nog naar Beekse Bergen waar al apart topic voor is.
Ga jij ook mee naar een van de andere dierentuinen?
Jij staat denk al op mijn feestboek en in mijn fotografenlijstje op Twitsel.
Apenheul trekt mij ook niet echt als ik eerlijk ben
Bagheera_206
Geplaatst: 26-11-11 10:39
Apenheul vond ik op zich best leuk toen. Eerst de 20e naar Ouwehands en in het weekend naar Beekse Bergen zodat ook de weekendmensen weer mee kunnen...
Apenheul saai Laat ik dan maar niet zeggen hoe vaak ik er dit seizoen ben geweest Ik zit er altijd de hele dag. Vind het er heerlijk. Bagheera_206 ja volgens mij zit jij al op mijn feestboek en Twitsel Nee, ik ga niet mee naar andere dierentuinen.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 26-11-11 19:41
Ik ben ooit eens in de Apenheul geweest toen ik heel klein was, maar weet daar verder niks meer van. Lijkt me wel leuk om eens heen te gaan. Maar eerst Rhenen en de Beekse Bergen, dan maar weer verder kijken