[FM]-[P] -NH special effect's meeting, Groote Keeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 10:17

teiger150 schreef:
schema van de fotografen:

zaterdag
4. Love_mandy Foto's zijn verzonden via de mail
5. aniek1985 Mijn foto's zijn af en via de mail verzonden.
6. puppy1128 Foto's zijn verzonden via de mail.
7. eline95enile Foto's zijn verzonden via de mail (wetransfer) op 3-8
8. Tigress
9. Kaylee - Via Fb messenger verstuurd
10. moonshine

zondag
2. Marlinda
3. Mariett Mijn foto's zijn af en verzonden via de mail. Ik hoop dat alles goed aan komt!
5. Love_mandy Foto's zijn verzonden via de mail.
7. anne_joy
9. lora22 mijn foto's zijn al af en verzonden via de mail, er zullen nog een aantal op mijn website komen te staan
10. kylalover
[/quote]

Van anne_joy en Marlinda heb ik inmiddels de foto's ontvangen, Kylalover,moonshine en tigress hoe gaat het met het nabewerken?

KylaLover

Re: [FM]-[P] -NH special effect's meeting, Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:25

Zoals al eerder vermeld, had ik afgelopen twee weken totaal geen tijd ivm kinder vakantiekamp waar ik leiding was. Ik ga er dus komend weekend aan beginnen ;-)

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 21:10

SeaSide schreef:
teiger150 schreef:

zaterdag
8. Tigress
10. moonshine Foto's zijn verzonden via de mail!

zondag
2. Marlinda
3. Mariett Mijn foto's zijn af en verzonden via de mail. Ik hoop dat alles goed aan komt!
7. anne_joy
9. lora22 mijn foto's zijn al af en verzonden via de mail, er zullen nog een aantal op mijn website komen te staan
10. kylalover

Van anne_joy en Marlinda heb ik inmiddels de foto's ontvangen, Kylalover,moonshine en tigress hoe gaat het met het nabewerken?[/quote]

Sorry dat het zo lang duurde. Ze zijn niet echt spectaculair en niet veel sorry!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 05:37

Hier even druk gehad met andere prioriteiten, werken werken en voorbereiden op pup. Nu is pup er, en heb ik rustigere dagen, dus ik kan gaan verzenden :D

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:00

Foto's van Nox zijn doorgemaild ;-)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 17:37

Jahhh zag ze dankje wel!!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:03

Foto's van Delano en Emely zijn doorgemaild

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 17:20

Ontvangen bedankt

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 00:12

Foto's van Greasure zijn gemaild. Hoop morgen de foto's van Jack te kunnen doen.

En als facebook nog gaat meewerken (kan geen een foto uploaden, krijg steeds foutmelding) dan komen ze ook nog op m'n facebookpagina te staan

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 05:09

KylaLover schreef:
Foto's van Greasure zijn gemaild. Hoop morgen de foto's van Jack te kunnen doen.

En als facebook nog gaat meewerken (kan geen een foto uploaden, krijg steeds foutmelding) dan komen ze ook nog op m'n facebookpagina te staan

Ik heb die foutmelding ook met 1 computer echt balen.. Maar ik hou mijn mail in de gaten ben super benieuwd :D!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 19:03

Nog eventjes geduld pris...

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:47

Laatste foto's zijn ook verstuurd.

Helaas lukt het me niet om ze op m'n facebook te plaatsen. krijg iedere keer een foutmelding en dat ik het later moet proberen. Heb dat probleem nu al twee weken, is geen oplossing te vinden... Om moedeloos van te worden

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 10:48

SeaSide schreef:
teiger150 schreef:

zaterdag
8. Tigress
10. moonshine Foto's zijn verzonden via de mail!

zondag
2. Marlinda gemaild
7. anne_joy gemaild
10. kylalover gemaild

Sorry dat ik dit topic na zo een lange tijd weer naar boven schop, maar gisteren kwam ik een model tegen van de 1e avond die mij vertelde dat ze maar van 3 fotografen de foto's heeft ontvangen. Ik ga heel even aan haar vragen van wie ze dan wel foto's heeft gehad want misschien zit er gewoon een fout in haar mail adres. Zijn er fotografen die van de eigenaresse van Macho geen download bevestiging hebben gekregen(als dat überhaupt terug te vinden is)?

Tevens heb ik van meerdere fotografen de vraag gekregen of we dit nogmaals een keertje willen doen. Nu hebben wij zelf een paar dingen ondervonden die we niet zo handig vonden of die we anders moeten doen.

- geen 2 dagen achter elkaar dat is te slopend
- zorgen dat we de buren inlichten om bezoek van de politie te voorkomen
- Iets anders verzinnen om de kosten te dekken, dan de modellen
- fotografen eerst 20 minuten de tijd geven om aan de fotografie omstandigheden te wennen.

mocht iemand er nog iets aan toe voegen graag!

We zijn aan het kijken of we volgend jaar in de zomer of herfst weer zoiets kunnen organiseren, misschien op een andere locatie of andere opstelling suggestie's zijn altijd welkom!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:29

Dan zou ik mee willen doen! :D
Mocht ik een eigen peerd hebben in die tijd misschien met eigen paard. Maar ligt eraan wat er komt en hoe hij/zij op enge dingen reageert natuurlijk. :')

En misschien leuk om ook tijdens zonsondergang met lichten te werken? Geen idee hoe dat is. Maar wie weet is dat ook wel gaaf. :)

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 13:02

De eigenaresse van Macho, moet bij mij nog steeds de door haar bestelde foto's betalen, die wel geleverd zijn.

Gaaf idee om het nog eens te doen :j . Ik zou zelf eerder of later in het jaar doen als het wat eerder donker word.
Misschien ook alleen portretfoto's en geen losgooi foto's. Ik merkte zelf dat de losgooi foto's bijna niet te doen waren.
De kosten kunnen toch prima verdeeld worden over de modellen en de fotografen? Dan hou je de kosten per persoon ook laag.

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:07

Ik zou het ook heel leuk vinden om weer mee te doen als je zo'n soort meeting opnieuw organiseerd! (Losgooi foto's vond ik wel erg leuk om te doen) :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:16

Ik zal checken of die van mij goed zijn doorgekomen :') ben nu nog onderweg naar huis dus kan zometeen checken :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 10:26

puppy1128 schreef:
Dan zou ik mee willen doen! :D
Mocht ik een eigen peerd hebben in die tijd misschien met eigen paard. Maar ligt eraan wat er komt en hoe hij/zij op enge dingen reageert natuurlijk. :')

En misschien leuk om ook tijdens zonsondergang met lichten te werken? Geen idee hoe dat is. Maar wie weet is dat ook wel gaaf. :)

met deze effecten op het strand fotograferen leek mij ook erg gaaf, Mario was iets minder enthousiast :') .

aniek1985 schreef:
De eigenaresse van Macho, moet bij mij nog steeds de door haar bestelde foto's betalen, die wel geleverd zijn.

Gaaf idee om het nog eens te doen :j . Ik zou zelf eerder of later in het jaar doen als het wat eerder donker word.
Misschien ook alleen portretfoto's en geen losgooi foto's. Ik merkte zelf dat de losgooi foto's bijna niet te doen waren.
De kosten kunnen toch prima verdeeld worden over de modellen en de fotografen? Dan hou je de kosten per persoon ook laag.

Nee wat erg Aniek :( , nou dan heeft ze ook het recht niet om te miepen dat ze niet van alle fotografen heeft gekregen als ze nog geld naar jou moet overmaken zijn er meer fotografen die dit hebben met 1 van de modellen van deze meeting?

kosten verdelen over iedereen leek mij en Mario ook iets eerlijker, we weten nu dat er genoeg animo voor is zeker met 1 avond.

lora22 schreef:
Ik zou het ook heel leuk vinden om weer mee te doen als je zo'n soort meeting opnieuw organiseerd! (Losgooi foto's vond ik wel erg leuk om te doen) :)

Losgooien ging de 2e avond inderdaad wel beter toen hadden we het ook een beetje door (op 1 incident na :Y) ) .

Tigress schreef:
Ik zal checken of die van mij goed zijn doorgekomen :') ben nu nog onderweg naar huis dus kan zometeen checken :D

Ik heb van jou volgens mij niet gehad, maar mijn email adres word wel vaker verkeerd getypt :+ /

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:46

Volgens mij heb ik het naar haar verzonden.
Ja lijkt me erg leuk nog een keer maar dan wel met andere camera.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:04

Mij zal het leuk lijken dit met een moeder en een veulentje te doen. Maar geen idee of dat haalbaar is.

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:37

Mocht de datum uitkomen lijkt het mij ook erg leuk om nog een keer te komen fotograferen. Ik vind het geen probleem om dan bij te dragen in de kosten ;)