[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TCFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:38

_Juudith schreef:
TCFotografie schreef:
Zijn er bokkers in de omgeving Deventer-Apeldoorn-Holten die het leuk lijken om een (mini)meeting te organiseren? Ik dacht 4 modellen? Vaak zijn meetings erg ver en er zijn genoeg mooie plekjes hier dichterbij!
Ben benieuwd :j

wat voor een modellen had je in gedachten? En had je al een locatie in gedachten? ander hou ik me aanbevolen =D

Ik dacht zelf paarden, locatie trekt richting holten omdat de natuur daar zo mooi is, ga van t weekend even op verkenning uit. Heb je interesse als model of fotograaf?

_Juudith

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:44

als fotograaf maar het ligt wel een beetje aan de locatie en natuurlijk de datum =D

TCFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:54

_Juudith schreef:
als fotograaf maar het ligt wel een beetje aan de locatie en natuurlijk de datum =D

O ik zie het in je onderschrift :')

Snap ik ik hou je op de hoogte!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:40

TCFotografie schreef:
Zijn er bokkers in de omgeving Deventer-Apeldoorn-Holten die het leuk lijken om een (mini)meeting te organiseren? Ik dacht 4 modellen? Vaak zijn meetings erg ver en er zijn genoeg mooie plekjes hier dichterbij!
Ben benieuwd :j

Ik heb wel interesse met ponylief! Mooi in de buurt haha

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:54

Top thanks! =D

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:41

Dat lijkt mij ook superleuk!!! Inderdaad eens een keer lekker in de buurt ;-) Liefst als fotograaf, maar bij tekort aan modellen kan ik ook één van onze shetlanders meenemen.

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 18:39

Ik zet hier even een stipje. Ben zelf absoluut niet flexibel op het moment (2 banen en bij allebei onregelmatige roosters), dus dit topic is ideaal.

Is er hier toevallig iemand met een leuk modelletje die zin heeft in een shoot voor komende donderdag? Alleen omgeving Rotterdam, anders vraag ik een reiskostenvergoeding. Een fotografiemaatje om tips en ervaringen uit te wisselen is daarbij ook welkom. :)

TCFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 00:21

Arianne schreef:
Dat lijkt mij ook superleuk!!! Inderdaad eens een keer lekker in de buurt ;-) Liefst als fotograaf, maar bij tekort aan modellen kan ik ook één van onze shetlanders meenemen.

Leuk!
Ik houd je op de hoogte! :)

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:19

Moderatoropmerking:
Het is opgevallen dat er met regelmaat in dit topic gevraagd word om een fotograaf welke iemand zijn paard/pony op de foto kan zetten. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Wanneer je opzoek bent naar een fotograaf kun je een advertentie plaatsen op de Boktmarkt of reageren op meetings die georganiseerd worden.

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:02

Dankzij dit topic heb ik vandaag het verzorgpaard van bokker Jessica_1998 op de foto mogen zetten! Hier en daar een druppel en het weer was soms wat grauw, maar dat mocht de pret niet drukken. :D

Afbeelding

virginieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 10:34

Leuk topic! Ik zoek wel nog mensen in omgeving Antwerpen, liefst zuidelijk. Waar ik af en toe is mee kan afspreken voor mijn portfolio aan te vullen. Het zou leuk zijn als dat ook gewoon is een uurtje op een avond kan :)
Ik vind het ook makkelijker om op korte termijn te plannen.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:50

Ik zoek ook nog menselijke modellen om mijn portfolio uit te breiden of ideeen tot uitwerking te brengen. Graag omgeving Leerdam :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:00

als er nog mensen apartere dieren voor portfolio zoeken,
Hier hebben we brown Swiss koeien, fleckvie koeien, ratjes, windhond en bordercollie herder mix
qua paard rij ik een friese merrie, misschien voor black foto's met een zwart paard bijvoorbeeld.

Ik maak zelf ook foto's van mijn dieren dus het gaat mij volledig zodat anderen hun portfolio kunnen uitbreiden :)

Binnenkort komt iemand uit dit topic ook hierheen, heel gezellig :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 23:49

Last minute fotograaf gezocht voor mini meeting! 2 modellen en nu nog maar 1 fotograaf. Ook van bokt (op 1 model na).

Morgen (zondag) om half 1 in Gorinchem. Thema is urban. Make-up en kleding al helemaal geregeld voor de modellen :)

Fizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 17:19

Ushanka schreef:
Dankzij dit topic heb ik vandaag het verzorgpaard van bokker Jessica_1998 op de foto mogen zetten! Hier en daar een druppel en het weer was soms wat grauw, maar dat mocht de pret niet drukken. :D

[ Afbeelding ]

Prachtige foto! Zou ik mogen vragen welke lens en instellingen je hebt gebruikt?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 17:30

Fizz schreef:
Ushanka schreef:

[ Afbeelding ]

Prachtige foto! Zou ik mogen vragen welke lens en instellingen je hebt gebruikt?

Ik gok dat het vooral om de nabewerking gaat ;)

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 01:12

De lens is een 70-200mm f/2.8, geschoten op 200mm, ISO-400, f/4 en 200 sec. Zo veel heb ik er overigens niet aan gesleuteld hoor, de groene wazen zijn bijvoorbeeld blaadjes die op de voorgrond aanwezig waren.

Fizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 14:08

Ushanka schreef:
De lens is een 70-200mm f/2.8, geschoten op 200mm, ISO-400, f/4 en 200 sec. Zo veel heb ik er overigens niet aan gesleuteld hoor, de groene wazen zijn bijvoorbeeld blaadjes die op de voorgrond aanwezig waren.

Super, ik zit ook te overwegen deze lens aan te schaffen. Blijkt maar weer hoe scherp die fotografeert!
Maar dit gaat geloof ik wat offtopic, dus ik stuur je even een berichtje!

TCFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:39

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:48

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:18

Ik heb morgrn niks te doen, wil iemand Fotos die in de buurt van Epe woont ? Doe maar pbtje :)

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:20

Mogelijk heb ik donderdag de 14de een vrije dag. Iemand in Rotterdam of omstreken die eventueel zou kunnen en zin heeft in een fotoshoot? Voor honden- of paardenmodellen.

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 15:15

Volgende week donderdag gaan Kim _asterix en ik samen cross trainen in Vinkega. Zijn er mensen die het leuk vinden hier een mini cross fotomeeting van te maken? Zowel fotograven als ruiters.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 17:51

Hey! Iemand in noord/zuid holland die nog een model zoekt? Ik wil het graag eens proberen, nooit gedaan :D reistijd is voor mij geen probleem (net als reiskosten). Ik heb voor in Hoorn N-h wel een hond die mee kan maar vanwege zijn leeftijd wil ik hem niet verder meenemen. Via pb wil ik wel kijken of ik een leuke foto kan opsturen :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:49