hey dames, ik ga me toch maar afmelden voor morgen, sorry hiervoor... Maar vind het weerbericht dermate nat/koud dat ik liever niet ga fotograferen, vind wolken/wind niet erg maar regen hou ik echt niet van, haha Jullie wel veel plezier gewenst! (mocht het nou dermate t****gweer worden dat jullie de boel verzetten, wil ik wel graag nog mee, als 't mag! )
zie nu dat het langzaam voor na 1 uur iets opknapt lijkt t wel.
Twilight
Geplaatst: 02-01-16 23:55
neem morgen de bus van tien voor 1.., hoop er 10 voor half 2 er te zijn. neem aan op een zondag dat de bus eerder te vroeg dan te laat is dus lees morgen ochtend wel of alles nog door gaat ivb met het weer
Laatst bijgewerkt door Twilight op 03-01-16 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik bedacht me net dat ik helemaal niet weet waar we verzamelen Heb even teruggezocht, maar ik kom niets concreets tegen. Misschien lees ik er totaal over heen, maar heeft iemand misschien een adres?
Oh nee! Ik heb mijn zwarte panty's bij mijn moeder laten liggen, heeft iemand hier er een te leen? Het liefst zo een iets dikkere zwarte panty, maar een dunne mag ook.
Ik zit in de ochtendgroep, dus een vd de modellen van de ochtend of de fotografen misschien?
Buhu weer lastig. Het is hier droog. En zoals ik het op buienradar bekijk tot 11 blijft t droog Als je hem alleen op 24 uur zet geeft die wel nattigheid aan Mijn telefoon zegt dat het droog blijft.