Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Homiafortuna schreef:Ik heb me tot nu toe ook niet bemoeid met alle discussies over het weer etc. maar ga het nu toch doen. Van een andere shoot weet ik dat het voor het materiaal van de fotograven funest is om in de regen te staan. We staan daar op de vlakte, dus de gevoelstemperatuur zal morgen ook niet heel erg hoog zijn, ook dat is niet fijn voor de fotograven. Je kunt aantrekken wat je wil, maar uiteindelijk raak je toch tot op het bot verkleumd, omdat je de meeste tijd stil staat. De modellen en hun eigenaren hoeven maar een half dagje en zullen ook iets meer aan het bewegen zijn. Maar zowel de eigenaren van de modellen als de fotograven gaan naar een meeting, omdat ze heel graag mooie foto's willen. En als ik moet kiezen tussen een foto met een mooi zonnetje en glanzende paarden of een foto met verlepte, natgeregende paarden met een grijze achtergrond, dan weet ik wel, welke ik bij wil beatellen!
Maar ik laat de keuze aan de fotograven.
Colaaa schreef:Ik keek net op weeronline en ik moet zeggen dat het opzich toch wel meevalt hoor, oké het is niet het meest fijne wereldweer, maar het word sowieso beter dan vandaag !
kimberley23 schreef:Heb nog even zitten twijfelen maar heb toch besloten om morgen niet te komen... Moet er een behoorlijk stukje voor fietsen dan heb ik niet zo'n zin om met al m'n apparatuur door regen/natte sneeuw te fietsen ook is mijn camera al aardig op leeftijd (eigenlijk bejaard) en heb ik dus snel last van veel ruis bij mindere omstandigheden, vorige meeting was dit ook het geval het was toen wel droog maar erg somber en dat was ook zeker op de foto's te zien helaas... Het is voor de modellen dan niet leuk om foto's bomvol ruis terug te krijgen... Volgende keer met een zonnetje ben ik weer van de partij!