Pijnlijk. Van mijn hoofd vrij weinig last maar de totale kramp in mijn nekspieren is niet grappig. Ik kan maar weinig en voel me de helft van de tijd een baby omdat ik niks zelf kan
daarnaast baal ik er gewoon enorm van dat mijn paard moest vallen. Ze sprong eigenlijk zo goed en het was daarom zo ontzettend 'onverdiend' (niemand verdient het maar als ze nou structureel slordig zou geweest zijn, dan was het minder vreemd geweest)
Ik ga eerst even wat dingen afzeggen en met een eigen trainer aan de slag want ik heb wel een deuk in mijn vertrouwen.
Beterschap en doe rustig aan neem de tijd om te herstellen
emmaudb
Geplaatst: 16-03-15 21:18
je hebt natuurlijk ook een enorme klap gehad. beterschap!
het ging inderdaad niet slecht, ze sprong netjes en had er ook zin in. ze weigerde eerst en sprong toen toch. op de foto die ik heb zie je jullie stilstaan heel dicht voor de hindernis, zowat er tegenaan. toen sprong ze toch, maar dat haalde ze niet
Joki
Geplaatst: 16-03-15 21:27
Nou achteraf geanalyseerd was ze in paniek omdat de afstand voor haar zeer grote galopade te krap was. Meer sluiten kan ze nog niet en dan gaat ze er langslopen. Nu sprong ze toch in paniek en kwam inderdaad niet hoog genoeg en als de hindernis correct vast had gestaan waren de gevolgen minder erg geweest. Maar aan achteraf nadenken heb ik niet zoveel, ik had moeten gaan nadenken toen ze er langs ging lopen want dat is niet normaal voor haar
het was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik heb toch nog de foto's van Zalina uitgezocht... ik moest de honden nog uitlaten maar het was nog te vroeg... dus dan maar wat tijd doden.
Ohja, over Meneer Nielson. Ik was in de veronderstelling dat Wim zelf ook mee zou springen, aangezien dat niet is gebeurd is het echt niet erg als jullie daar niet aan het minimum foto's komen hoor! Of zelfs geen foto's