Klopt Tineke, Shirley komt met haar haflinger Roos Wel fijn dat Ellen mee gaat, want ik ben natuurlijk gewoon aan het fotograferen. Ik heb er zin in en hoop dat het weer een beetje meezit!
Ben het eens met sunny44, Liefst losse manen met trens hoofdstel en geen fel gekleurd halstertouw.
Helaas ben ik mijn hengstenketting natuurlijk ook weer vergeten, sorry Shirley!
Sorry, ik had niet verwacht dat ik die van mij nog op had moeten diepen dus heb 'm niet mee genomen!
Siesje80
Geplaatst: 21-02-15 21:59
Ik heb nog poging gedaan om leren halstertje te kopen voor Cosmo, maar daarin niet geslaagd... Heb touwhalster mee, longeerlijn en zijn gewone halster (met kleur).
Ik men alleen met hem en heb wel een hoofdstelletje, maar vind niet dat dat echt super zit... Neem em wel mee, maar als iemand nog een leren halstertje maatje kleine pony of dito hoofdstelletje heeft: ik hou me aanbevolen!
@Sure_Lee, heb nog wel een zwarte ronde lijn (ooit gekocht in set voor parelli oid). Die kan ik wel meenemen, zit alleen wel een hele forse haak aan.
Sure_lee
Geplaatst: 21-02-15 22:00
Nou jetski dan mag jij voor straf overal mijn lelijke touw af shoppen wahaha
Edit: oh yesss! Degene die met me meegaat heeft er 1
Mijn dochter komt ook mee dus ik hoef niet twee paarden in mijn eentje te begeleiden. (Gelukkig) En mijn man komt om een uur of elf de paaltjes en draad brengen voor het losgooien/longeren. Dan als ik klaar ben ga ik met de paarden naar huis en kom terug met de auto.
Jets
Geplaatst: 21-02-15 22:09
Sure_lee schreef:
Nou jetski dan mag jij voor straf overal mijn lelijke touw af shoppen wahaha
Edit: oh yesss! Degene die met me meegaat heeft er 1