[P] FM Sahara, Ommen. 11 januari

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:33

Jets schreef:
Het is moeilijk om dat nu al te zeggen, eigenlijk kan je het morgenochtend pas weten. Simone heeft al gezegd dat het gewoon doorgaat en dat als ze zelf niet komt de organisatie overgedragen wordt. Dan is het dus kijken of er andere mensen zijn die nog wel willen.

Ik ga het morgenochtend bekijken
Net thuis, weer bericht op de radio heeft het mogelijk over gladheid in de morgen ?
En buien / tjes . Met mogelijk natte sneeuw.
Maar het zou me niet verbazen als het nog bijgesteld word.
Meneer met groot zwart paard en zijn 2 dochters komen zeer waarschijnlijk niet, zijn auto is stuk.
Mischien kan hij nog wat regelen. Maar dat hoor ik nog.
Ik kijk morgenochtend samen met Ellen wel even uit het raam..
Ik hoef niet perse een stralende dag hi hi hi... Maar droog en een matige zou wel heel fijn zijn.

FD_horses

Re: [P] FM Sahara, Ommen. 11 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:13

Ik zit ook heel erg te twijfelen over het weer.. zo zonde om 2,5 uur te reizen als het weer zo bagger is.. :(

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:31

Ik meld me ook af, het weer van vandaag is echt niet grappig en de weer voorspellingen zijn niet zo dat ik denk dat het morgen met beter word. Balen maar verstandig.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:41

Het weer zoals het vandaag was, was totaal anders dan het morgen gaat zijn.
Hoeveel modellen komen er morgen nog wel? Zou t toch wel erg jammer vinden als ik anders voor niets deze lange reis heb afgelegd...

Simone: ik zal om 9.22 wel op t station staan.

MarjoSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:51

Ik kom wel gewoon met mn pony :D
Tenzij het morgen echt met bakken uit de lucht komt. Maar dat ziet er niet zo uit. Ik zou heel graag willen weten wie er nog wel allemaal komt??? :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:59

Ik kom sowieso fotograferen.

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:02

Ik meld me helaas ook af.. de weer voorspellingen zijn niet echt best.. :(

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:09

Volgens mij zijn er tot nu toe alleen fotografen die zich afgemeld hebben. Als ik het schema bekijk dan zou het nu zo zijn:

Fotografen:
Simone
Jetske
Sharon
Irene
Shirley

Van de modellen zou dan alleen "meneer" ? niet komen ivm autoproblemen?

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:20

Jets schreef:
Volgens mij zijn er tot nu toe alleen fotografen die zich afgemeld hebben. Als ik het schema bekijk dan zou het nu zo zijn:

Fotografen:
Simone
Jetske
Sharon
Irene
Shirley

Hoi Jets, ik geloof dat ik nog een paar mensen met twijfel zag... en Ellen ik bekijken het morgen ochtend even... Meneer met gaaf groot zwart paard, en zijn 2 dochters hebben geen vervoer.
Ze komen helemaal uit Kampen. Dus dat is best een onderneming om ze op te halen als ik ook Ellen ga ophalen, en mezelf ook nog moet voorzien van een paard.

Als het echt soepweer is haak ik denk ik af.... moet nog steeds benen was dat is niet gelukt .. dus ik heb wel mijn tuig allemaal schoon... pony's zijn geschoren... maar niemand heeft modder vrije benen en staart... ik heb buiten stallen en geen wasplek uit de wind... toen het vanmiddag eindelijk droog werd was ik niet thuis... Shirley heeft wel heel lief aangeboden om me te helpen het er af te poetsen... nou ja we zullen het wel zien morgen... ik hoef als meneer niet komt in ieder geval niet de staartjes en beentjes van de shetlanders te doen... want meneer zou samen met zijn 7 jarige wat oudere dochter rijden... wel jammer.. de jongste op een shetlander met een western outfit.. ze hebben zelfs een klein western zadeltje zo schattig... nou ja volgende keer beter..

Ik geloof dat de twijfelaars bij dubieus weer zijn,
Ik en misschien ook Ellen
MarjoSonny
FD_horses
inkepink
En robbie liet het volgens mij afhangen van de wind ?
Misschien heb ik er een paar over het hoofd gezien ? Maar iedereen hoopt als ik het zo lees
dat het weerbericht heel erg mee gaat vallen.... dus duimen maar vanavond...
Laatst bijgewerkt door nobje op 10-01-15 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:23

Ik bedoelde photoshoppen, niet soppen _O-

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:28

nobje schreef:
Jets schreef:

Fotografen:
Simone
Jetske
Sharon
Irene
Shirley

Hoi Jets, ik geloof dat ik nog een paar mensen met twijfel zag... en Ellen ik bekijken het morgen ochtend even... Meneer met gaaf groot zwart paard, en zijn 2 dochters hebben geen vervoer.
Ze komen helemaal uit Kampen. Dus dat is best een onderneming om ze op te halen als ik ook Ellen ga ophalen, en mezelf ook nog moet voorzien van een paard.

Als het echt soepweer is haak ik denk ik af.... moet nog steeds benen was dat is niet gelukt .. dus ik heb wel mijn tuig allemaal schoon... pony's zijn geschoren... maar niemand heeft modder vrije benen en staart... ik heb buiten stallen en geen wasplek uit de wind... toen het vanmiddag eindelijk droog werd was ik niet thuis... Shirley heeft wel heel lief aangeboden om me te helpen het er af te poetsen... nou ja we zullen het wel zien morgen... ik hoef als meneer niet komt in ieder geval niet de staartjes en beentjes van de shetlanders te doen... want meneer zou samen met zijn 7 jarige wat oudere dochter rijden... wel jammer.. de jongste op een shetlander met een western outfit.. ze hebben zelfs een klein western zadeltje zo schattig... nou ja volgende keer beter..

Ja er waren er meer met twijfels, maar de mensen die er nu niet tussen staan hebben zich ook echt afgemeld. Als je hun ook nog op moet halen dan wordt het denk ik wel een beetje een gedoetje ja := Begrijpelijk dat je met dit weer dan niet kan wassen, dat is echt niet erg ;) Jammer inderdaad, zou leuk geweest zijn!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:30

Joh mijn schimmel is ook niet spierwit hoor.. heb wel greenspotremover:p zal wel ff foto sturen van mijn weiland

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:34

Afbeelding

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:35

Ja er waren er meer met twijfels, maar de mensen die er nu niet tussen staan hebben zich ook echt afgemeld. Als je hun ook nog op moet halen dan wordt het denk ik wel een beetje een gedoetje ja := Begrijpelijk dat je met dit weer dan niet kan wassen, dat is echt niet erg ;) Jammer inderdaad, zou leuk geweest zijn!

Ja Kampen is me echt wat te ver als ik 2 keer retour moet, en Ellen ga ophalen
en mijn eigen paard en de 2 pony's voor de meiden.. echt super pech dat zijn auto
kapot is.. hij heeft echt enorm zijn best gedaan om wat te regelen...
Maar hij heeft een heel mooi groot zwaar barok paard, met een Iberische optoming.
En hij heeft hem helemaal zelf opgeleid... dus wat was er nou leuker geweest om juist met
dit paard en zijn meiden samen naar een shoot te gaan...

En ik baal ervan dat ik mijn eigen paardje niet schoon heb kunnen maken vandaag.. ze heeft een prachtige dikke staart. Maar ja... we zien het morgen wel... kunnen jullie je camera's eigenlijk vocht dicht verpakken en toch gebruiken ?
Of heb je daar hoesjes voor ? zo nieuwsgierig ha ha ha

Ps Robbie... zo ziet het er bij ons ook uit... om radeloos van te worden... En er blijft op moment maar bijkomen... als ik de staat loterij ooit win wil ik inpandige stallen en een minimaal gedraineerde paddock.. en o ja... in die stal een inpandige wasplaats... met warm water ha ha ha ha
Laatst bijgewerkt door nobje op 10-01-15 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:40

Afbeelding

Hoe dan ook het wassen was weer een goede les voor mijn ponybeest en dit keer heeft niemand wat gebroken

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:41

Lekkere modderbende!

Maar heeft die meneer geen andere auto, of dat ie met de trein kan? Want dan kunnen zijn kinderen nog wel op jouw shetlander. Of is dat heel ingewikkeld? :')

Ik heb in ieder geval niks om mijn camera vochtdicht te verpakken. Maar als het regent vind ik de foto's ook niet echt mooi omdat je de regen dan wel ziet, hadden we de vorige keer ook.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:41

Ik vond de fotos van Silas toen wel moooi! :))

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:42

robbie88 schreef:
[ Afbeelding ]

Hoe dan ook het wassen was weer een goede les voor mijn ponybeest en dit keer heeft niemand wat gebroken

Kan mooi toch? De vorige keer wel dan? :=

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:42

xLianneZorro schreef:
Ik vond de fotos van Silas toen wel moooi! :))

Haha nou gelukkig ben jij er wel blij mee :)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:43

Euh ja wasplaats is iets lastigs nog.. een schouder een vinger klem tussen een touw enz enz het is nog een ware strijd ;p

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:49

Ik meld mij toch af. Hoop dat ik met een meeting in het voorjaar wel erbij mag en kan zijn.
Sorry

MarjoSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:41

Wie heeft voor mij een goede route beschrijving naar de verzamelplek? Ik heb namelijk geenidee haha. Ik moet van de kant van hellendoorn komen :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:46

Ik verwacht geen regen! Maar mijn body kan in elk geval wel wat hebben. Maar ik neem een plastic tas mee. Als het dan toch regent dan maak ik er een gat in en steek mijn lens er doorheen.

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:42

Er komt misschien een kennisje van ons met een redelijke camera. Die wil eens zien hoe het werkt bij een fotomeeting. In de wei bij de buren staan twee pony's en een ezel. De pony's mogen we zo meenemen, de ezel is wat langzaam met lopen. Het laatste bericht op buienradar is dat er eerst brede opklaringen zijn. We zien wel wat het weer doet.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:46

nobje schreef:
kristelhans schreef:
Hier een kaartje met pijl waar je het spoor over moet. De weg loopt parallel aan het spoor en je kunt er (vanaf de Ommen kant) op 2 plekken overheen. De eerste overgang gaat naar een camping, kun je goed draaien met de trailer als je daar per ongeluk komt) en de tweede overgang is doodlopend maar die moet je hebben. Het weggetje is smal en komt uit tegen de zandvlakte en de parkeerplaats loopt helemaal rond dus je kunt er goed keren/rondrijden.

http://home.introweb.nl/p/pa3fdc/2009/2 ... sahara.gif

Hier nog ter ondersteuning,

[ Video ]