nee op je site bij more, evenementen, concours leende, koudbloeden en dan no. 1 & 2 No. 17 t/m 22 zijn lis en sam grappig dat je ze al eens was tegen gekomen
ohja nu zie ik het Lisanne!was me nog niet eens opgevallen haha ja daar was ik bij als fotograaf ja vond dat de leukste dag! had ik wat meer tijd om iedere dressuurcombinatie op de foto te zetten
haha mooi dat je verliefd bent Lis daar doen we het voor
My_Little_P
Geplaatst: 15-08-14 22:29
Excuses voor mijn ongeduld, maar is er een soort termijn voor de fotografen? (ik kan mijn nieuwsgierigheid echt niet meer onder controle houden)
hahahaha Plonie irritant om nu ineens aan de andere kant van de lijn te staan he Ik probeer ze iig zo snel mogelijk klaar te maken, de foto's ben nu ook al bijna klaar met Kiona daarna ben jij de eerstvolgende als je pech hebt moet je wel wachten tot morgen maar ik ga mn best doen (extra mn best doen als mede fotograaf XD )
ja klopt ik vrees ook dat het morgen gaat worden..
kyra1995
Geplaatst: 15-08-14 23:39
Super leuk Ilse! Ik heb met Melanie afgesproken dat zij me een berichtje stuurt als ze foto's klaar heeft en op de website heeft staan. San post ik hier een berichtje om jullie te informeren.
Edit: ik kan ook echt niet wachten. Ik zit continu te kijken of er toevallig foto's van Cali tussen zitten haha. Ik ben ook zo nieuwsgierig!
Wauw uiteindelijk zijn ze echt goed gelukt ! Die met hailey erbij is ook zo leuk bedankt!
Britt_E
Geplaatst: 16-08-14 10:51
Ik heb sjaak bijna af:) wordt wel pas morgen dat ik ze erop kan zetten:)
First_Unique
Geplaatst: 16-08-14 14:35
Sjaak staat erop!! Ik ben alleen helemaal niet tevreden over de losgooifoto's... Ik heb tegen de zon in gefotografeerd... had ik nooit moeten doen krijg de kleur er niet mooi in.. sorry plonie.. ik kom het nog wel een keertje over doen
thnx!! ook Cali staat er alweer op! had graag wat meer rijfoto's er voor je bij gedaan, maar ze waren niet zo fantastisch moet ik eerlijk bekennen.. denk dat de vermoeidheid toe sloeg ofzo met het losgooien/rijden.. http://fotomeeting-diepmeerven.weebly.com/cali.html