Ik ga zo maar eens alvast een topic maken van de foto's die ik al heb
romyyxv
Geplaatst: 20-08-14 14:27
Share schreef:
Ik heb er nu toch wel een btje een sik van, dat ik Vie niet heb mee kunnen nemen! Zulke mooooie fotos! Haha! Nee hoor, het is jammer en de volgende keer ben ik gewoon weer van de partij, als ik uitgekozen wordt.
Nou he, heb ik ook.. Balen! Maarja volgende keer beter zeggen we maar
Jeehtje, wat zijn jullie snel! Ik moet gewoon werken deze week, dus nog niet zoveel gedaan. Komen in het weekend
Komen wel al ontzettend mooie foto's voorbij!
valiantS
Geplaatst: 20-08-14 19:18
Ik ben ook niet zo snel hoor , nu 3 paarden klaar. Heb ook gewoon mijn werk , gezin , paard en aangezien ik alle foto's helemaal bewerk touwtjes paaltjes etc. kost dat even tijd. Meestal kost het me 14 dagen eer ik alles echt online heb.
@valiantS: de foto's van Zyta zijn echt prachtig... Ik kan er naar blijven kijken...
valiantS
Geplaatst: 20-08-14 20:40
Mi_Amore schreef:
@valiantS: de foto's van Zyta zijn echt prachtig... Ik kan er naar blijven kijken...
Dank je ik vond haar ook erg leuk , heb een zwak voor hafjes We hebben zelf een haLflinger haha , half haflinger/half welsh. Ik heb ook nog een leuke weg loop serie die staat op mijn facebook maar ik kon je niet toevoegen/taggen.
Gave foto's hierboven! En leuk nu al een topic, ik ga het zo even bekijken! Komende dagen heb ik erg druk, dus ik verwacht pas na het weekend weer verder te kunnen met de foto's.