Sterkte Sharon hoop dat het een beetje beter gaat al.
NorwayFjord
Geplaatst: 24-08-14 22:14
Ze heeft een prik gekregen tegen de misselijkheid en als het niet beter wordt, terug en misschien naar het ziekenhuis vanwege uitdroging.. Maargoed dat is weer een zorg voor morgen
kellaxy
Geplaatst: 25-08-14 00:45
Mooie foto's al, wauw!
oliebol, heb ze even op facebook gezet omdat ik het verkeerde formaat had gebruikt. Ik zet ze sowieso in een linkje later zodat ze van betere kwaliteit zijn.
Graag even een note voor alle modellen: facebook heeft er een houtje van om de logo's en daarmee de foto's flink te vernaggelen. Wanneer ik van iedereen de foto's heb nabewerkt voor op facebook, zal ik jullie even een pb'tje sturen (of jullie mij uiteraard!) zodat ik de webbestanden (facebook bestanden) naar jullie kan e-mailen om zo het kwaliteitsverlies enigzins tegen te gaan voor online gebruik!
Ik baal ook van het kwaliteitsverlies van Imgur. Heeft iemand een beter idee voor het uploaden zonder te veel kwaliteitsverlies?
Anoniem
Geplaatst: 25-08-14 11:51
Kel.. Eigen server.. Dat is op den duur geloof ik de enige manier om echt kwaliteitsverlies tegen te gaan helaas.. Of kijken of het verschil .jpeg / .png wat uithaalt..
Ik heb vandaag ook een mooie herinnering aan gisteren: vet spierpijn in mijn kuiten en bovenbenen! Karma zal er ook wel last van hebben! Resultaat ziet er mooi uit dames!
NorwayFjord
Geplaatst: 25-08-14 13:34
Nou je bent niet de enige, ik heb ook echt gigantisch spierpijn in mn kont en bovenbenen!
Iris en Rox hebben hun foto's al binnen, heb nu een fotoshoot en daarna weer verder
Kleine notitie, ik heb helaas van de middag groep geen rij/longeerfoto's kunnen maken en van Duke helemaal geen foto's, batterij deed het zoals gezegd niet meer
Zouden deze modellen mij een berichtje willen sturen? Ik wil graag iets leuks aanbieden omdat m'n camera me in de steek liet