Nee, erg lastig om met een datumprikker te werken en dat die dan niet goed in wordt gevuld. Maar goed, ik vind inderdaad ook gewoon 31 augustus, wie niet kan, kan niet. Plekken kunnen dan ingevuld worden door reserves!
Ik had een vraagteken bij 24 augustus gezet. Onze zoon is dat weekend jarig en dat resulteert er vaak in, dat we het hele weekend visite hebben dus vandaar
Ik denk dat we op deze manier alleen maar bezig blijven. Eigenlijk wil ik het nu gewoon op 31 augustus houden, dan is er zekerheid en kunnen mensen zich nog eventueel aanpassen omdat het ruim van te voren bekend is...
Hmmm Fenna en ik moeten waarschijnlijk beide afmelden. Onze chauffeurs kunnen allemaal niet de 31e. We zoeken nog naar een oplossing en anders zullen we laten weten dat we definitief afmelden.
hey kan ik nog mee? en wanneer en waar word die gehouden het ligt daar aan of ik mee kan als er nog plaats is ik had me afgemeld vanwege me gebroken pols maar die is nu over:)
Was je dan als fotograaf? Het is 31 augustus geworden, dus ik kan je in de eerste instantie als reserve meenemen, omdat er waarschijnlijk nog wel wat afmeldingen komen!