Ik heb nu naar de ochtendgroep en naar Mariska (maar dan de vos arabier) verstuurd (: ga nu eerst bezig met school want ik sta op het moment op niet overgaan
_l_amanda_l_
Geplaatst: 23-06-14 12:22
Zou de foto's dan ff laten voor wat het is en als de bliksem aan de her-tentamens/leerwerk gaan! Fotograferen kan je je hele leven nog, school heeft voorrang..
Amanda, haha ik keek net naar m'n cijfers en dacht dat ik 4 onvoldoendes stond... blijkt het er maar 1 te zijn :D wat ben ik blij nu. Moest nog twee foto's voor Bianca met Bon Aparte dus die af gemaakt en opgestuurd en nu opnieuw an de studie.
Mooie foto's zeg!! Blij!! Wordt moeilijk kiezen straks haha!
Maken jullie als fotograven nog een overzicht hoe te bestellen/kosten etc.?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 23-06-14 13:53
van 4 naar 1? Is het een onvoldoende voor wiskunde dan? Wel een opluchting, da's nog wel weg te werken
Fotografen, doen we een soort Meeting-tarief of gewoon ieder z'n eigen? Hebben bij 1 à 2 meetings wel eens afspraak gehad dat er voor een klein prijsje nabesteld kon worden (bij iedere fotograaf 20,- voor de set foto's per model, bv.) zodat iedereen evenveel "kans" heeft op nabestellingen omdat de prijzen niet zo verschillen.. Hoeft niet hoor, maar dan heb ik het maar ff genoemd
Maar de opgestuurde foto's zijn toch niet op afdruk kwaliteit nu ivm grootte bestand? Vind logo er op niet heel storend denk ik
lovelanga
Geplaatst: 23-06-14 23:50
Bedankt voor de gave foto`s Sharon!ben er blij mee
nobje
Geplaatst: 24-06-14 08:16
Esaqar schreef:
Ik heb nu naar de ochtendgroep en naar Mariska (maar dan de vos arabier) verstuurd (: ga nu eerst bezig met school want ik sta op het moment op niet overgaan
Hoi Sharon, wat een prachtige foto's heb je gemaakt ! De Vosseman staat er ontzettend mooi op. Ik heb ze voor je doorgestuurd naar Zoute Nootjes. Ik weet zeker dat ze er ontzettend blij mee zal zijn ..
ik heb gisteren nog een paar lovelanga-foto's in mn mapje gezet, de losgooi en rijfoto's van nobje en zoutenootjes moet ik nog doen. De rest heeft al de mijne al gehad!
daphneM
Geplaatst: 24-06-14 23:26
Hoi
Ik kom zo binnen vallen
Komt er nog een 2e fotoshoot waar ik mij nog voor opkan geven?
Edit : wat me opvalt is dat op bijna alle foto's zijn bit zo uit zijn mond komt. Ook op foto's waar mijn teugels in een boogje hangen. Te groot bit ? Of ben ik gewoon heel streng in mijn handen?