Sprookjesfotomeeting: Fairytale, nymphen en elfjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martina1997

Re: Sprookjesfotomeeting: Fairytale, nymphen en elfjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:58

Is een lichtroze bh ook erg? Ik heb niet een beige

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:21

Heb net de tijdsplanning gevonden. Zie dat het tot 18.00 duurt. Ik wil graag eigenijk als het mogelijk is om kwart voor 6 de trein in Meppel hebben naar Zwolle, zodat ik in Zwolle de directe IC naar Tilburg heb. Als dat kan dan ben ik nog enigszins op tijd in terug Tilburg en dan moet ik nog een kleine 20 minuten naar huis rijden met de auto. Helaas moet ik dan wel het water gedeelte missen als ik de planning bekijk.

Dit is het enige wat mij (en m'n ouders ook :=) nog heel erg tegenhoud.. Is het mogelijk dat iemand mij op station Meppel af kan zetten om die tijd?

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:34

Ik heb alles even geprint, moodboard nog even bekeken en een reisplanning gemaakt. Komt allemaal goed met het ov! Nog wel even een vraagje aan Lione, waar moet ik heen als ik uitstap bij de Anserweg? Naar jou huis? De bus stopt er om 10:12 uur.

Mijn ideeën stomen meestal los als ik eenmaal bezig ben :+

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:48

Leverage schreef:
Heb net de tijdsplanning gevonden. Zie dat het tot 18.00 duurt. Ik wil graag eigenijk als het mogelijk is om kwart voor 6 de trein in Meppel hebben naar Zwolle, zodat ik in Zwolle de directe IC naar Tilburg heb. Als dat kan dan ben ik nog enigszins op tijd in terug Tilburg en dan moet ik nog een kleine 20 minuten naar huis rijden met de auto. Helaas moet ik dan wel het water gedeelte missen als ik de planning bekijk.

Dit is het enige wat mij (en m'n ouders ook :=) nog heel erg tegenhoud.. Is het mogelijk dat iemand mij op station Meppel af kan zetten om die tijd?

Wij willen wel blijven voor het water gedeelte en het eten. Terug wordt dan wel lastig als je eerder weg wil.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:05

Jis_ schreef:
Leverage schreef:

Wij willen wel blijven voor het water gedeelte en het eten. Terug wordt dan wel lastig als je eerder weg wil.

Daar was ik inderdaad al bang voor!

Kwart over 6 vertrekt er nog een trein met goede aansluiting naar Tilburg. En dat is eindelijk de uiterlijke tijd dat ik de trein wil hebben, anders ben ik veel te laat op station Tilburg en daar ben ik s'avonds liever niet te vinden.. Is er iemand anders in de gelegenheid om mij te brengen?

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:07

Er gaat vanaf uffelte toch een bus naar meppel geloof ik? Misschien kun je die nemen en in meppel de trein nemen?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:08

Ja, zit daar nu voor te kijken! Dat is ook nog een optie! :) Dan zou ik om half 6 weg moeten. Mis ik uiteindelijk niet zo'n groot deel :) Gelukkig is dat een goeie aansluiting, was er een beetje bang voor. Van aansluitingen hebben ze in Brabant nog nooit gehoord.

Lione, klopt het dat er een bushalte is op een minuut lopen van de locatie?

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 14:50

Voor de mensen die met de bus gaan:

Er stopt inderdaad een bus VLAK voor het huis, dat is halte weg achter de es (die moet je hebben dus Froukje, niet Anserweg, dat is een stukje verderop) :j

(Als je van de bus uitstapt loop je naar rechts het weggetje in, dan is het het huis gelijk links, even een stukje doorlopen kun je achterom zo binnenkomen, mag ook aanbellen hoor)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:06

Ooh super! Hoe zijn de weersvoorspellingen van morgen? Hier plenst het heel erg... echt buien..

dan stap ik daar uit Lione!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:25

Bij weerverwachting Uffelte staat ongeveer 50% kans op zon, gaat wel ongeveer 5 mm regen vallen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:42

Zon hoeft van mij niet, liever niet zelfs :o Zolang het maar niet al teveel regent :D

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:46

Bij mij ook hoor! Een leuke wolken lucht of bewolking is prima

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 16:13

Ach ook als er een klein beetje regen valt, we regelen wel handdoeken :)
Als iedereen iets van een paraplu/regenjas/droge kleren meeneemt dan komen wij de dag wel door!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:29

ik neem ook een paraplu mee voor een onverwachte plensbui voor het apparatuur. Tas is wel waterdicht maar goed, mocht het nood zijn.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:44

Plastic zakken zijn eventueel ook nog te gebruiken als regenhoes voor je camera, met wat creativiteit en tape :) Mocht dat nodig zijn natuurlijk.

Alles gaat hier nog even in de oplader, nog even wat eten halen dalijk en dan nog wat moodboardjes maken :)

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 18:41

Bij mij zit ook alles aan de lader :)

Nog even wat snapshots van het winkelen vanmorgen
Afbeelding

En de schommel van gisteravond, het is wel een heuse schommel geworden haha daar krak je niet zo 1 2 3 doorheen :Y) Ik wilde er nog klimop overheen doen, maar ik ben serieus de tas kwijt waar ik nep-klimop in had gedaan haha.
Afbeelding

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:23

Ziet er goed uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:26

Hier een niet meer stille meelezer.... Ik kijk heel erg uit naar het resultaat, dit gaat echt geweldig worden. Dat weet ik nu. IK BEN HELDERZIEND.
Jullie zijn gezegend. Ame :o n.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:35

Zoo jammer dat ik niet kan morgen :( Anders had ik graag gekomen ook al was het zo ver rijden!

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 20:22

Mensen, er heeft op het laatste moment nog een fotografe laten weten dat ze verhinderd is.
Misschien een 'gelukje' dat ze bij mij in het team zat, als blijkt dat ik voor morgen geen reserve fotograaf kan optrommelen kan ik gewoon bij de andere groepjes meehelpen en zelf een beetje back-up staan. Dan zijn er 4 groepjes van 2 fotografen ipv 5 groepjes. Dominique zal dan bijvoorbeeld met een andere model samen kunnen poseren (op de schommel ofzo). Dan zijn er wel 5 modellen maar wel op 4 locaties.

Martina1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:50

Ik heb er echt heel erg veel zin in, leuk die schommel Lione!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:53

Wauw, die schommel is echt mega gaaf!!

Jammer dat er nog een afmelding is. Maar goed, klinkt ook goed zoals jij het voorstelt.

Ik heb er super veel zin in! Kan nog niet echt geloven dat het morgen echt gaat gebeuren. :+ Ik zal nog even kijken of ik wat dingetjes mee kan nemen, en dan de laatste voorbereidingen en morgen genieten!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 22:02

Gaaf Lione!

Enorm veel zin in, tot morgen. :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 22:09

Alles is ingepakt, alleen zoek nog wat leesvoer voor in de trein :)

Tot morgen!

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 22:44

Tot morgen iedereen!