Themameeting Steampunk Zwijndrecht Aug 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:08

marjonrebel schreef:
oei heb er zin in alleen mijn corset is nog niet binnen help hij word uit china verstuurd hopelijk nog wel op tijd!!!! maar heb goeie hoop ;)

Helaas is fuego alleen niet op zijn aller mooist, hij heel veel littekens op t moment en zijn manen zijn afgeschuurd...maar hopelijk kunnen jullie hier wel een beetje door heen kijken ;) hij doet wel altijd erg zijn best er mooi op te staan

We kunnen nog altijd die zwarte extensions bij hem indoen :')

Dat is wel serieus mooi bij een een witte :))

Ik moet nog steeds achter mijn visnet aan maar druk druk druk. Vanavond eerst eens 2 verslagen gaan afronden.

xDenies

Re: Themameeting Steampunk Zwijndrecht Aug 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 10:15

Haha, komt allemaal goed. Ik denk dat we toch al een heel hoop voor elkaar gaan krijgen en hebben gekregen :) Ik denk dat het naast een mooi ook nog een gezellige fotoshoot word! Ik heb er iig heel erg veel zin in.

@ Chelle,
Station zwijndrecht is hier het dichts bij in de buurt. Helaas rijd op zondag de buurtbus niet, anders had je er voor af gezet kunnen worden. Lopen lijkt me overigens niet verstandig :P
Wellicht iemand die je van zwijndrecht kan oppikken?

Ik moet eigenlijk alles afronden en hier en daar denk ik dan; ooooh maar dat wil ik ook.
Zoals leren handschoenen (bruin of zwart) met open vingertoppen ... Cant find it. :l

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:19

xDenies schreef:
Haha, komt allemaal goed. Ik denk dat we toch al een heel hoop voor elkaar gaan krijgen en hebben gekregen :) Ik denk dat het naast een mooi ook nog een gezellige fotoshoot word! Ik heb er iig heel erg veel zin in.

@ Chelle,
Station zwijndrecht is hier het dichts bij in de buurt. Helaas rijd op zondag de buurtbus niet, anders had je er voor af gezet kunnen worden. Lopen lijkt me overigens niet verstandig :P

Ik moet eigenlijk alles afronden en hier en daar denk ik dan; ooooh maar dat wil ik ook.
Zoals leren handschoenen (bruin of zwart) met open vingertoppen ... Cant find it. :l

En s winters word je er mee doodgegooid. Ik denk dat ik oude paardrijhandschoenen pak en daar de vingertoppen afknip :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 10:35

Jaa .. daar zat ik inderdaad ook over na te denken .. maarja, ik als westernruiter .. T_T

Ik ga nog maar eens goed zoeken. Misschien nog in mn cap tas .. als ik weet waar die is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:36

Denies, toch maar hier langskomen dan, die paardenwinkel hier om de hoek heeft gigantische uitverkoop (uitverkoop in een outlet, jawel :+ ) dus die heeft handschoenen voor 5 euro... Die kan je nog 's stukknippen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:37

xDenies schreef:
Jaa .. daar zat ik inderdaad ook over na te denken .. maarja, ik als westernruiter .. T_T

Ik ga nog maar eens goed zoeken. Misschien nog in mn cap tas .. als ik weet waar die is.

Hahahaha

Als iemand een stoer bellenblaaspistool vind? Ik vind ze alleen met dolfijntjes enzo :') ik wil die ook spuiten enzo haha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 10:56

chelle_dora schreef:
Denies, toch maar hier langskomen dan, die paardenwinkel hier om de hoek heeft gigantische uitverkoop (uitverkoop in een outlet, jawel :+ ) dus die heeft handschoenen voor 5 euro... Die kan je nog 's stukknippen :+

Hm inderdaad .. moeten we de komende 2 weken sowieso wel even kijken hoe of wat, haha.

Ik ga ook nog naar brabant, bios, theorie ... date .. druk druk, maar nog zat over om naar
jou te komen :D En Dora <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 11:10

xDenies schreef:
chelle_dora schreef:

Hm inderdaad .. moeten we de komende 2 weken sowieso wel even kijken hoe of wat, haha.

Ik ga ook nog naar brabant, bios, theorie ... date .. druk druk, maar nog zat over om naar
jou te komen :D En Dora <3

Moet lukken, je moet toch eens m'n terrorpoowny zien hoor :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 11:57

Jaa daarom!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 14:39

Nou, ben zo lekker bezig met Beeb, wellicht kent ze voor de fotoshoot nog wel wat leuke kunstjes :D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:36

xDenies schreef:

Ik heb serieus net een setje (gebruikte) leren handschoenen uit de kast getrokken en stond op het punt ze af te knippen :') Moeten ze alleen nog ff in de verf..
Korset is al aardig op weg (nouja, underbuste, geen korset, maar ik vind buste zo'n bejaard woord)
Heb al een voorraad accessoires voor de hele meeting :')
Nu alles bij elkaar plakken, knopen en zoeken... Hopelijk wordt het nog wat voor de 20e... :Y)

Denies, date? :))

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 22:45

Ben benieuwd hoor Amanda, jouw kennende maak je er wel wat moois van ;)

Jaa .. date :3 Was een geslaagde date al zeg ik het zelf ...

Hoffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 20:47

Hey allemaal, Denies tipte mij net dat ik van de reservelijst af ben, leuk! Ik ben benieuwd naar al jullie outfits :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 20:48

Hoffa schreef:
Hey allemaal, Denies tipte mij net dat ik van de reservelijst af ben, leuk! Ik ben benieuwd naar al jullie outfits :D

Leuk Kelly!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 20:55

Jeej :D She is in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:08

xDenies schreef:
@ Chelle,

Smarttt.

Bij deze dan een oproepje.. Iemand die langs het station van Zwijndrecht komt en mij op wil pikken en na afloop weer op het station wil dumpen? :+

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 17:05

Ik zou wel kunnen! Dus als er niemand naast het station woont kan je met mij meeliften :p is maar klein stukje om!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 21:48

Het is zover! We kunnen 2 weken vooruit kijken en buienradar kan ons vertellen hoe
het er voor staat met het weer .... hmmm.

zo 20 07 temperaturen: 15° C / 22° C / ZW 3

Kans op neerslag: 64% hoeveelheid: 4.5mm

Zonnetje met een wolk.

Nou .. gelukkig kan er nog een hoop veranderen :P
Krijg wel gave ideeen voor als het daadwerkelijk stort regent x'D
Nee grapje ..

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:35

:+ Kunnen we meteen testen of de spuitlak van de Action tegen water kan.. ;)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:37

Ik baal echt heel erg hard, moet onverwacht werken! Ga t proberen te regelen maar ben erg bang :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:40

Suus___ schreef:
Ik baal echt heel erg hard, moet onverwacht werken! Ga t proberen te regelen maar ben erg bang :(

Dat meen je niet -O-

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:44

Regen kan een leuk effect geven, maar ik ga het niet aan durven met mijn camera hoor als het regent :=
En helaas is het onmogelijk om een paraplu vast te houden en de camera te bedienen :+
Gaat gewoon droog zijn!

He balen Suus! Hopen dat je het geregeld krijgt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:45

hamsterfan schreef:
Regen kan een leuk effect geven, maar ik ga het niet aan durven met mijn camera hoor als het regent :=
En helaas is het onmogelijk om een paraplu vast te houden en de camera te bedienen :+
Gaat gewoon droog zijn!

He balen Suus! Hopen dat je het geregeld krijgt..

Je hebt toch van die paraplu hoedjes :)* _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:45

Ja hou maar op ben echt boos

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 23:50

Oh jeee. . Fijn heh werk!

Flauw hoor hamster fan! Die hoedjes zijn zo schattig. En daarnaast heb je van die vuilniszakken voor om je camera :D

Nee als t regent gaan we t wel verzetten.. maar iedere keer gaven ze slecht weer op en er kwam goed weer. Dus ik wacht nog even af.
Heb een hoop geld uit gegeven!