Vervoer problemen snap ik persoonlijk niet, er stopt een bus op 5 min lopen van de locatie.
Maar goed, het was gezellig en ben reuze benieuwd naar het resultaat! Moest het nog eens aangeven dus bij deze, aub geen foto's van mijn koppie op bokt, Fleur wel uiteraard.
Heel erg bedankt, vond het echt geslaagd!
evelien1000
Geplaatst: 13-04-14 15:55
Heel erg bedankt allemaal voor de leuke dag! Ik ga nu de foto's sorteren en vanavond bewerken.
Vervoersproblemen snap ik ook niet, ze konden gewoon met mij mee rijden en dat heb ik ook aangegeven maar goed dat moeten ze zelf weten.
Niekje51
Geplaatst: 13-04-14 15:58
Ook weer veilig thuis aangekomen, bedankt voor de leuke ochtend en zie de foto's met smart tegemoet
Ik ben ook thuis! Weet niet of jullie het meegekregen hebben maar Windows XP is niet 'veilig' meer oid omdat er een hele grote kans op virussen is ofzo. Laat de computer waar ik foto's op bewerken nou net Windows XP hebben:') Ik zet de foto's dus over naar mijn telefoon en dan zet ik ze hier in het topic, de kwaliteit kan dus bagger zijn maar wanneer ik weer op internet kan zal ik de foto's met goede kwaliteit plaatsen want wil jullie niet te lang laten wachten.
Bedankt iedereen voor de gezellige dag , en organisatoren: super georganiseerd!
Heel erg bedankt voor de leuke dag! Het was super om een keer mee te doen! (Ik ben trouwens Julia, van de bonte pony Shiva). Zouden de fotografen mij de foto's ook per mail willen sturen? Ik ben erg benieuwd!
Suus86
Geplaatst: 13-04-14 16:28
Ik ben ook thuis!! En nu alles maar overzetten!!
Anoniem
Geplaatst: 13-04-14 16:28
Als je mij je e-mailadres stuurt doe ik dat uiteraard! Alle foto's stuur ik trouwens het liefste via mail. Dus als iedereen zijn emailadres even wil sturen? (Met duidelijke titel. )
Eviii_x
Geplaatst: 13-04-14 16:30
Heb er 5 voor Wubwub af, hier zijn er 3 voor in het topic. (Foto's met jezelf achterwegen gelaten, die zitten er wel in bij de mail). Zou je mij je mail-adres willen sturen? En kan iemand mij vertellen of de kwaliteit een beetje behouden is/te doen is?
Juultjeeeh
Geplaatst: 13-04-14 16:30
Mijn mail staat in mijn profiel als het goed is:) Hoe heten de fotografen op bokt die mee zijn gegaan?
Anoniem
Geplaatst: 13-04-14 16:31
Hele gave foto's eef! Van de eerste twee vindt ik ze mwaah qua kwaliteit. Derde wel echt top!
Ik ben [naam], Deetjeeuh, de jongste.
Juultjeeeh
Geplaatst: 13-04-14 16:32
Oh, ik weet het al, haha, laat maar
Eviii_x
Geplaatst: 13-04-14 16:35
Deetjeeuh schreef:
Hele gave foto's eef! Van de eerste twee vindt ik ze mwaah qua kwaliteit. Derde wel echt top!
Ik ben Desiree, Deetjeeuh, de jongste.
Oke, dan zal ik de eerste 2 opnieuw uploaden als er weer internet is
Moonfight
Geplaatst: 13-04-14 16:36
Hier de eerste foto van mij! Ik verstuur ze via de mail zodra ik ze allemaal af heb van 1 persoon
Anoniem
Geplaatst: 13-04-14 16:37
Ohhhh wauw wat gaaf ben benieuwd naar de rest, ik ga pb's met email sturen
Voor degene die mijn mail nog niet hebben, laat t ff weten (mag ook per PB)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-14 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt