Ik laat me niet tegenhouden maar voel me wel slecht mwhahaa
Ik hoop het een beetje snel af te krijgen allemaal, maar ik ben door de weeks van sochtend half 7 tot savonds half 8 ongeveer weg voor school bezig, dus Misschien in de trein dat ik ook nog wat kan doen als ik niet te kapot ben
Amable
Geplaatst: 16-03-14 21:27
Hij was stiekem toch ook wel heel stoer, helemaal toen 'ie een beetje op gang kwam Geweldig vast gelegd Lieke, echt super!
Edit > Neem je tijd hoor Aurelia, studie gaat nog altijd voor en wij kunnen wel wachten. Niet te lang natuurlijk Maar leg je prioriteiten goed
Hanna_94
Geplaatst: 16-03-14 21:28
Ik heb ze allemaal geselecteerd en heb er nog 260 Mooie foto's die hier gepost worden! Ik hoop de mijne toch ook wel snel af te hebben, heb binnen 2 weken opnieuw een fotomeeting, en wil eigenlijk ze dan toch bijna allemaal af hebben zodat ik dan meteen kan beginnen aan die andere meeting.
lieke123
Geplaatst: 16-03-14 21:29
Ja mijn studie zou ook voor moeten gaan maar idd ik weet dat het er anders ook niet meer van komt.
Phoeeee die foto's van Vado en Jauke.... geweldig! En wat een bijzondere glans heeft Willem zeg.. prachtdier!
Reeltje_5
Geplaatst: 16-03-14 21:31
Hahaha lieke Ik ben aan het afstuderen dus toch wel belangrijk Normaalgesproken vertoon ik ook wel studieontwijkend gedrag, maar dit laatste halfjaar moet ik er ff tegeneaan
Dank je! Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken lol Kan 3 richtingen op (in ziekenhuis) op de radiologie afdeling, nucleaire geneeskunde afdeling of radiotherapie afdeling.
lieke123
Geplaatst: 16-03-14 21:39
Ah klinkt ingewikkeld haha! Weet je al welke richting je in wilt?