Logisch fantabulouss, maar vind ook dat je als fotografe niet moet deelnemen aan een meeting als je niet kan garanderen de foto's binnen 3 weken af te hebben. Het lijkt mij ook heel logisch dat de eigenaren van de modellen erg nieuwsgierig zijn en graag bijv. een topic willen openen.
Ik bijvoorbeeld wil heel graag wat foto's nabestellen, maar heb een klein budget en ben bang dat als ik dit budget besteed aan de al ontvangen foto's ik zo meteen een hoop andere mooie foto's misloop.
Zelf als ik foto's maak probeer ik deze met een meeting vrij snel online te zetten, desnoods beetje bewerkt in het klein met een groter logo, zodat de eigenaren van de modellen alvast kunnen zien wat er geschoten is en kunnen kiezen welke foto's zij graag willen nabestellen of online/bewerkt zien verschijnen.
Ik doe mijn best. Aangezien ik nog niet zo lang serieus aan het fotograferen ben, kost het in de nabewerking bij mij nog relatief veel tijd. Ik ben daar nog niet heel vaardig in en loop soms tegen problemen aan waar ik wat extra zoekwerk bij nodig heb..
Ik heb een paar dagen per week tijd om eraan te zitten, in mijn ogen zou dat tijd genoeg moeten zijn. Alleen moet ik sneller leren werken, maar om dat te doen kan ik niet meer dan ervaring opdoen. Toch?
Ik kan beide partijen begrijpen De gemiddelde tijd die bij meeting word gegeven voordat de foto's online "moeten" staan, is 2 maanden. Als je het zo bekijkt, valt het nog best mee dat er al een aantal fotografen helemaal klaar zijn
2 maanden heb ik nog nergens gezien! Ik kom juist overal tegen dat het varieert tussen de 2 en 4 weken. Voor de volgende meeting misschien handig om van te voren vast te stellen hoe lang de fotografen de tijd hebben om de foto's te leveren, dan kan de fotograaf zelf bepalen of hij/zij dat redt en weten de modellen waar ze aan toe zijn
Ik wil jullie ook helemaal niet opjagen en bedoel het ook helemaal niet verkeerd, maar ben gewoon erg benieuwd. Vooral omdat het topic ook zo stil viel. Hoeveel fotografen waren er ookal weer in totaal?
Ik wil hopelijk dit weekend verder zondag wil ik het liefst een avondje gaan zitten en alles afmaken, de hele week gewerkt. Met terug van stal. Morgen pony,s wassen voor keuring en bruiloft. En dan zaterdag keuring en verjaardag en zondag weer verjaardag dus druk druk druk.. Zowiezo wil ik echt alles volgende week af hebben voor ik weer naar school ga.
Prince
Geplaatst: 15-08-13 23:03
Kon het niet laten, heb alvast een topic gemaakt met de foto's die ik al heb :
Ik wil jullie ook helemaal niet opjagen en bedoel het ook helemaal niet verkeerd, maar ben gewoon erg benieuwd. Vooral omdat het topic ook zo stil viel. Hoeveel fotografen waren er ookal weer in totaal?
12 fotografen,
filou
Geplaatst: 15-08-13 23:43
Leuk topic van Zazou! Wie had ook alweer de groepsfoto? Ben ook wel benieuwd hoe die geworden is
Uhm die had ehh degene die met Chantal fotografeerde, ben even de boktnaam kwijt.. Maar daarmee was iets mis met de computer toch of zit ik nu helemaal verkeerd
Klopt, Chavelli (Ticokoe@bokt) heeft de groepsfoto! Haar computer is gecrashed waardoor ze nergens de foto's op kan zetten.. Ze geeft het kaartje een keer aan mij, maar we lopen elkaar steeds mis..
Toen ik de meeting deed had ik ook nog alle tijd om na te bewerken. Ondertussen zijn er wat dingen gebeurd waardoor ik dat nu niet meer heb. Dat had ik ook niet kunnen weten..... Ben eigenlijk altijd binnen 3 weken.....dus bij deze mijn excuses voor de modellen maar t is ff niet anders...
Ik kom morgen terug van vakantie, ben nu in Walibi België Ik probeer het altijd zo snel mogelijk af te hebben maar omdat ik op vakantie ging en en er wat problemen waren ging dat niet zo, sorry daarvoor