Bellavie schreef:Hahaha hoe bedoel je Juliëtte.....zelfde moment.....[ Afbeelding ]haha echt zelfde moment ja voorproefje middaggroep:
elle108030 schreef:ziet er gaaf uit . ( ik ben het meisje dat de hele dag met dat ronde scherm heeft gelopen)En perfect gedaan!!!
elle108030 schreef:ziet er gaaf uit . ( ik ben het meisje dat de hele dag met dat ronde scherm heeft gelopen)Bedankt nog hè! Super gedaan
sowieso complimenten dat de fotos zo snel al erop staan! heb wel eens 7 weken moeten wachten zonder bericht van de fotograaf toenetijd.
Jou foto's zijn echt super helder en scherp Juliette!! Is het al feb? Dan heb ik tenminste mijn nieuwe camera. Sfeerplaatje van Dream.
xSteffie schreef:elle108030 schreef:ziet er gaaf uit . ( ik ben het meisje dat de hele dag met dat ronde scherm heeft gelopen)Bedankt nog hè! Super gedaan vond het best wel leuk. ben alleen een beetje verbrand
Bellatrix schreef:Jou foto's zijn echt super helder en scherp Juliette!! Is het al feb? Dan heb ik tenminste mijn nieuwe camera. Sfeerplaatje van Dream.Moest echt even twee keer kijken of het dream was.omyngod! ik word opnieuw verliefd op dr !
elle108030 schreef:ziet er gaaf uit . ( ik ben het meisje dat de hele dag met dat ronde scherm heeft gelopen)Zeker goed gedaan! Bedankt voor je hulp nog
Bellavie schreef:Oké, nog ééntje van de ochtendgroep. [ Afbeelding ]Mooie foto! Lijkt wel of je op een hindernis af rijdt.