Mijn hoofd is ook behoorlijk, heb mijn cap altijd gewoon in de auto liggen. Sowieso als iemand nog iets nodig heeft: ik kom maar voor spek en bonen meespieken hoe het gaat, dus roep maar hoor, dan maak ik me tenminste nog nuttig.
Ik ben zelf om half 7 op de parkeerplaats en m'n pony komt om kwart voor 7 naar het strand met d'r bijrijders Ben benieuwd, maar het ziet er naaruit dat het heerlijk weer wordt
Lijkt me voor Rhoda sowieso het beste, die kan echt niet eerst verzamelen op een parkeerplaats en dan met een hele groep, dan is ze helemaal hyper. Denk dat ze wat eerder naar het strand gaan en even een paar keer heen en weer moeten galopperen om het scherpe randje eraf te halen, want anders kan poseren wel vergeten worden En denk dat zoiets het handigst is als de rest er nog niet is en dan kan ik ondertussen helpen met opbouwen enzo
Daarom is het wel fijn als ze eerst even 10 minuten kan vliegen voordat iedereen er is, dan is die energie eruit Neem wel een borsteltje mee om het zweet eraf te vegen, haha
We gaan erop bij een strandtent, verder staan er inderdaad ook paalhoofden, maar lijkt mij verstandig om richting de zee foto's te maken, dus dan heb je geen last van de strandtenten en de paalhoofden zijn juist leuk
Foto's voor de strandhuisjes is trouwens ook leuk, staan volgens mij daar hele leuke rood/wit gestreepte huisjes, maar is even afhankelijk van of er mensen voor zitten natuurlijk
Haha, dan moeten we natuurlijk wel kijken hoe de zon staat, als die staat naar de zee krijg je natuurlijk mooie foto's maar als die tegen de strandhuisjes staat, dan heb je enkel tegenlicht foto's!
minka
Geplaatst: 04-06-13 10:23
Op deze foto zie je de strandtent trouwens wel goed
Moet eens wat bedenken voor die frontriem, want die zat de vorige keer op 9 van de 10 foto's scheef, echt zo onwijs zonde.. En daarbij had ik zelf ook iets anders aan moeten trekken Afijn deze keer hoef ik er sowieso niet op en zal ik voor de pony even kijken, vind het bruine hoofdstel namelijk wel erg gaaf..
Vind deze foto echt geweldig, maar zó jammer van die %$#*@& frontriem, misschien is het nog wel te bewerken, want vind hem op zich wel het bestellen waard