Sorry allemaal... Ik heb het erg druk gehad, en deze week nog redelijk druk... Ik doe mijn best vandaag weer 1 of 2 paarden af te krijgen maar ik kan niets verzekeren... Heb nog een intake vrijdag en eventueel nog een toelating 7 juni al weet ik niet zeker of ik daarheen ga omdat het niet m'n eerste keuze is. Maar ik wil jullie er wel even van op de hoogte stellen met m'n drukke programma haha, anders vragen jullie je ook af waar de foto's blijven natuurlijk... Nogmaals mijn excuses!!!
Wat betreft het gebruik maken van de foto's voor je portfolio. Is er iemand die het begrip 'portfolio' alleen ziet als iets wat je afdrukt? Of vind niemand het een probleem dat ik uiteindelijk van alle paarden iets op mijn FB pagina, en later mijn site zet?
Om het maar even duidelijk te hebben, want ik begrijp beide kanten maar ik denk dat ik wel ongeveer op 1 lijn zit met alle modellen wat betreft foto's publiceren.
Ik zie het begrip portfolio als iets waarin fotografen kunnen laten zien wat zij kunnen en wat hun manier van fotograferen is, of je dit nou op je facebook pagina zet of op je website.
Rachelle_DL
Geplaatst: 27-05-13 16:38
maaaikkee schreef:
Zo met een weg gewerkt touwhalster en touw is die wel super gaaf rdl!
Tot uiterlijk woensdag 12 juni kun je bij mij foto's nabestellen.. Daarna gooi ik alles van de pc wat ik niet meer gebruik ivm ruimte. Pc zit namelijk overvol.
Balen leonie. Ik ga nu maar 8 daagjes naar kreta. Omdat ik samen met mijn moeder ga. Heb ik opgwpakt sinds mijn vader een jaar geleden plotseling is komen te overlijden.
In oktober ga ik samen met mijn wederhelft naar Bali voor 3 weken.