Van mij mag ze dus zeker weten mee!
MerelBormans schreef:Ik heb een voorkeur voor los, maar als de rest geknot wilt ga ik daar wel in mee.
ja hmm voor actie foto's is los eigenlijk wel mooier, het maakt mij dus niet zoveel uit haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerelBormans schreef:Ooh begrijp me niet verkeerd, de vervangende modellen zijn niet te min en het wordt zeker gewaardeerd dat jullie je best doen om wel te komen.
Het punt is dat ik me instel op een stel ontzettend gave modellen die een voor een afmelden. Ik houd mijn dag speciaal vrij, moet geld uitgeven om op de plek van de shoot te komen en dan is het toch wel zuur de paarden waar ik me het meest op verheug zich één voor één afmelden. Momenteel zijn er om die reden dus ook nog 2 plekken over.
Dus vandaar dat mijn reactie was dat ik het zeer jammer vond dat er zoveel afmeldingen vanuit de modellen zijn. Voor ons jammer, en voor Lara ook die haar best ook doet.
Ik weet niet wat de redenen zijn, opzich maakt dat niet zoveel uit, maar het is al wel geruime tijd bekend dat deze meeting op aankomende zondag plaats vind. En nu is het ineens nog vrij onzeker welke paarden er eigenlijk komen.