Renee, ik vind deze foto zo mooi dromerig en verstild dat ik er bijna tranen van in m'n ogen krijg als ik hem bekijk. Geweldig hoe je dat van hem in beeld kunt vangen. Topper !!
ben wel een emo muts hoor, maar ben ook zo blij met Luca
Laatst bijgewerkt door Netje op 20-05-13 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt
SaraJoyce
Geplaatst: 20-05-13 22:11
Ohh ik zie het Renee, sorry ! Na vergelijken vind ik z'n blik hier eigenlijk nog veel sprekender, prachtig
Laatst bijgewerkt door SaraJoyce op 20-05-13 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Neeee meen je niet Josca? Ruilen? Luca is in z'n vorige leven een varken geweest volgens mij, die ligt zodra het kan in de modder, of in de schijt. Maakt niet uit, als het hem maar zwart en ranzig maakt
Haha wat een varken die Luca!, Spek presteerd het altijd dat hij van top tot teen onder het vlas en mest zit als we eergens naartoe moeten en ik hem de dag ervoor helemaal heb gewassen enzo...
Joscaa
Geplaatst: 20-05-13 22:31
Haha nee sorry, het bevalt me wel. Enige nadeel is dat hij in de regen dus ook niet mee gaat wandelen/longeren, daar is hij allergisch voor. Dan gaat hij in zijn schuilstal wachten tot het droog is, eerder komt hij echt niet begroeten hoor, terwijl hij normaal meteen blij aan komt rennen.
SaraJoyce
Geplaatst: 20-05-13 22:36
Hahaha meen je niet? Die bright, wat een metroman Moet wel bekennen dat ik behoorlijk jaloers op je ben.. Is dit gedrag ook aan te leren?
Ik weet het niet, misschien dat als Bright en Luca nog eens meeten, ze er even over kunnen praten. Bright is nog maar 2 (27e 3), maar hij is zo wijs.
SaraJoyce
Geplaatst: 20-05-13 22:41
Lijkt me een verstandig plan! Gaan we voor zorgen. Nou dat mag je wel stellen! Hij kijkt ook heel wijs hihi! Luca heeft wat dat betreft volgens mij maar een heel fout levensmotto: YOLO! Alhoewel hij verder heel lief, (meestal) braaf, slim en knuffelig is hoor, dat mag ook wel even gezegd worden
Yvettee
Geplaatst: 20-05-13 22:48
Ik kom hier even binnen vallen, maar dames wat een prachtige foto's wauwww Zo en nu houd ik me weer stil maar blijf wel meekijken!
Marit
Geplaatst: 20-05-13 23:14
Ik lees ook stiekem mee hoor Héle gave resultaten, vooral Nyckle, wat een top platen
Ohhhh Nyckle, ik ben verliefd! Wat een gave foto's ook weer, ontzettend bedankt! Ik dacht nog een keer refreshen voor ik bokt afsluit, ben ik even blij dat ik dat gedaan heb ! Eigenlijk geven je foto's Luca weer op alle manieren zoals ik hem ken, van stoer tot kwetsbaar, van ontzettend mooi/knap naar komisch (en nog steeds mooi ) , heel knap gedaan!
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-13 00:08
Prachtige foto's van Luca ook precies zoals Sara zegt en echt die pretkop van hem erbij
Hij was in ieder geval goed schoon!! Haha
Morgen Femke haar linkje bekijken, iPhone kan geen flash bekijken helaas..