De planning stopt om 12:15, maar meestal wordt er dan nog wat nagekletst, waarschijnlijk staat er bij Claudia thuis wel wat drinken klaar voor wie daar zin in heeft (denk ik hoor, haha) enz. Ligt er dus een beetje aan hoe laat je vervoer weg gaat Danique! Haha
Ja, het is eigenlijk de tweede ochtendgroep haha. Heb ik zo gedaan omdat ik wel had verwacht dat het hartje zomer wat warmer zou zijn, zodat we voor de ergste hitte aan klaar zouden zijn (want dan ben je niet blij hoor, midden op een zandvlakte, haha), maar dat gaat nu niet echt op haha. Ach, is geen ramp, want zo heeft iedereen nog een hele middag vrij
Om nog even terug te komen op het album waar de foto's geplaatst moeten worden... Ik denk dat ik daar voor deze meeting geen oplossing voor kan vinden. Vind het heel lastig voor de fotografen, maar ik denk dat ik dit verder maar even aan de fotografen overlaat, dus dat de fotografen zelf beslissen waar ze de foto's uploaden. Dan krijgen we wel allemaal verschillende linkjes, maar misschien zijn de fotografen zo aardig om, zodra ze alle foto's ergens hebben staan, een link (met eventuele uitleg mocht dit nodig zijn) naar de modellen te PB'en oid. Ik heb er even naar gekeken, maar Dropbox is ook niet heel handig en ik kan verder niets vinden behalve PicturePush helaas... Moet nu echt naar bed, want moet over 8 uur alweer in de auto zitten. Sorry en tot morgen!
Serieus zo vroeg klaar? Ik dacht echt om 17:00 uur pas dus had mij afgemeld voor een feestje in de namiddag. Nouwja morgen maar de plannen wijzigen dus.
Dan werk ik via de email en moet dan van alle modellen hun emailadres hebben.
Ik ben op het moment bezig de foto's te bekijken en bewerken heb vrij weinig gemaakt voor mijn doen maar 900
Sodeletuut
Geplaatst: 30-06-13 16:13
Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Voor alle fotografen, een compliment Ik vind dat jullie het super leuk deden allemaal! En ik ben mega trots op hoe Levi zich heeft gedragen. Hij ligt nu compleet uitgeteld in zijn hokje.
Haha, ben je dan nu twee keer verkeerd gereden Geerte?
Ik vond het vandaag super gezellig, bedankt allemaal! Ik ben ook benieuwd naar de foto's! En ik zal vanavond of morgen eens gaan kijken voor een nieuwe datum, wanneer de heide in bloei is. Dat is dan waarschijnlijk voorlopig even de laatste keer op deze locatie.
En Cintha die is ook heel moe haha. Ik moet zo nog even de rattenkooi verschonen, de auto opruimen en dan gaat bij mij ook het lampje uit hoor, haha.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 30-06-13 16:51
Wow 900 foto's! gaat best veel werk in zitten om uit ze zoeken lijkt me.
Wat een lieve lobbes is Levi en een hele mooi hond ook. Inderdaad super geregeld dank daarvoor Jorinda en fotograven. Baldr deed het super vond ik alleen op het laatst was hij de commando's blijf staan, zit en af een beetje zat.