Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FD_horses schreef:Heb er zin in ! Wat is de bedoeling van de water foto's? Gewoon portret met het water als achtergrond ?
Annalovertje schreef:k weet heel misschien nog wel iemand die mee wil evt, gezien er nog geen 1 fries tussen staat en zei een fries heeft met meters lange manen... Maar ik ben dus pas half 4? Ik dacht dat ik nml had doorgegeven dat ik liever sochtends wou, zal even kijken of die zo uitkomt.
edit: heb ook liever niet dat mijn gillerige merrie bij een hengst inzit, ze is erg sociaal maar gilt werkelijk al als een paard naar haar hinnikt of kijkt.
Ekeif96 schreef:Die tijden die erbij staan horen bij de 'groepen' niet bij de 'modellen'
Aan die tijden moeten de groepen zich houden.
Moet zeggen dat ik dat ook een beetje onduidelijk vond hoor
fietje2 schreef:mensen ik moet wat ernstigs melden ik kan helaas niet meer mee met de meeting ... want ik volg een cursus academische rijkunst en deze zou 5 mei zijn maar toen bleek het Bevrijdingsdag te zijn dus kreeg ik net een mail dat het verplaatst is naar 12 mei
dus ik moet dylan helaas af melden ik had zoo graag gegaan maar helaas dus als er nog een reserve model over is kan die in dylan zijn plek
Maysie schreef:Sorry je komt er als reserve tussen dan is het puur opschuiven. We hebben ons best gedaan zodat iedereen het naar de zin heeft qua ochtend en middag. Kan me zo ook niet herinneren dat je hebt aangegeven of je in de ochtend of middag wou. Wellicht over het hoofd gezien
.
Zou je mij misschien de boktnaam door kunnen sturen en een foto van die fries. Graag even per pb