Heb er zin in vorig jaar zijn de meetings waar ik me voor had opgegeven allemaal afgelast
Twaalf
Geplaatst: 18-05-13 10:47
Ik heb Blingh even gesms't of ze iemand weet, die is nu namelijk shoppen
Als het echt niet anders kan, wil ik op zich wel met mijn pony naar de ochtend. Maar liever niet, want ik wil ook graag met Blingh en Freakish op de foto
Oehoe vanuit Hoofddorp! Ik heb een model! Vlareyshogun met Amazing!
Anoniem
Geplaatst: 18-05-13 13:17
urselin schreef:
Ik heb Blingh even gesms't of ze iemand weet, die is nu namelijk shoppen
Als het echt niet anders kan, wil ik op zich wel met mijn pony naar de ochtend. Maar liever niet, want ik wil ook graag met Blingh en Freakish op de foto
Slecht nieuws, ik moet met veel spijt mezelf als fotograaf afmelden voor morgen Ik ben afgelopen dagen compleet naar beneden gekwakkeld door verschrikkelijke blokkades in m'n rug. Had goede hoop na een behandeling dat het beter zou gaan voor zondag, maar helaas het tegenovergestelde. Ik kon bijna niet uit mijn bed opstaan vandaag, en lopen en bukken doet erg veel pijn. De hele tijd gaan hurken om foto's te nemen lijkt me dan niet geslaagd...
Ik wens jullie héél erg veel plezier morgen, en de weersverwachting ziet er gewoon goed uit! Had er erg naar uitgekeken, hopelijk zit het een volgende foto meeting wat meer mee.
Ik weet wel zeker dat fotograaf Neej mee gaat, zag ergens dat er stond niet bevestigd. Maar die rijdt met mij mee heen, dus weet zeker dat ze wel komt.
Jessietje
Geplaatst: 18-05-13 18:49
Ik wil hier nog wel eens polsen naar een fotograaf die eventueel dan met mij meekan... Maandag was er hier in belgie een meeting maar die is afgelast dus mss zijn er die nog meewillen..
Zo heb ik ook weer minder reiskosten en dien ik niet alleen het hele eind te rijden!